Nytt År 2011

Jaha, år 2011 började med en fet bakfylla! sen lite arbetsdagar och sedan en efterlängtad Åre resa där jag fick träffa de
flesta av mina vänner där uppe iaf! det var välbehövligt o jag hade gärna haft lite mer tid på mig där uppe!
såfort jag kom ned, så ska mitt "nya" liv börja igen som man alltid säger... kör relativt hårt med pulver nu som jag hoppas att jag ska kunna fullfölja i 1-3 veckor iaf!.. För nu jävlar ska det bli viktnedgång o härligt glada känslor!
Idag är det dag 5 o har dock inte klarat hela dagar ännu, har slunkit ned lite spaghetti med tomatsås, men den 4e dagen så har det lyckats bli en promenad också!

Jag har gått ned 1.5 kg hittils och det känns bra att det rör sig nedåt, dessvärre e jag sur för jag gick upp 4 kg den sista månaden under 2010 så just nu kämpar jag bort med dem!.

Idag känner jag också att kroppen är som spaghetti, lite lätt yrslig så jag gruvar mig för imorgon då jag ska jobba
men i värsta fall får jag ta med mig någon form av sallad så jag får i mig nånting mer då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0