Wooooly You?

Hej Igen Dagboken Det är Bert Igen.......
ah nä så skojj har jag 01:54 en måndag kväll;)
Nu har det väl gått en månad eller två eller kanske tre? I mitt icke så stillsamma liv har det hänt
en hel del grejjer... Men det största är väl att jag fick jobb på Elgiganten vilket har varit ett av mina delmål i livet.
Trevligt trevligt. Jag trivs som fan, har väl inte hunnit tröttna riktigt ännu eftersom jag bara jobbar 40-60%.
å vi har redan hunnit med 3 partaj med kollegorna sen jag började.. jag kan bara säga, de är bra sköna :)

Däremellan så tog det lite längre tid för mig att återfå min energi sedan tiden i Åre än jag trodde, men den kom allt och efter det
Har det blivit mycket fylla och mycket spelningar. även några tripper till sthlm har jag hunnit med, ja just o jönköping och en lastbilstur till malmö med.

Ja så händelserikt är nog inte mitt liv ändå förutom att jag stöter på folk som känner mej överallt o ingenstanns o välrden mest bara känns oerhört jätte liten.
Och jag har fått erfara att jag inte behöver vara så känslokall som jag varit rädd att jag varit men såfort jag börjar använda mig av det som kallas känslor då måste jag bita ihop o dra ner skiten ändå.

Å nu har jag precis kikat på avatar och jag må säga att det var en hell of a good movie.
Å nu fastnade jag vid tvn med arkiv x.. fan kult nästan jue :)

Ha de gött!
--Over and out--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0