Fiska fram kuken din sketna sjöman!

Jag har tänkt lite.. även om jag har konstant grejjer för mig så hände det nog faktiskt ännu mer crazy stuff 2008..
Jamena Fylla av HA, Ollad på konsert.. när jag tänker efter fick jag se kuk lite här o där typ i delsjön med solbrillor på
o Sweden Metal awards med.. ja okej då jag fick ju se nåra kukar i vintras i Åre också.. hmm undrar varför de så gärna ville vara med på kort egentligen?
Men ja, häva öl med the assjacks måste ju slå alla mina rekord, bara tanken får mej att bli så peppad!
Så nä... Mer äventyr tack! iofs ska jag nog inte klaga som iaf får batmankramar när jag är ute nu :)

Jag tror nog denna sommar kommer bli Awesome! Med CopenhagenLive, Perkele, West coast riot, förhoppningsvis Powermeet och Krogrstråket/yran och säkerligen en massa spelningar där i mellan.. inte fan ska jag setta här o klaga när jag tänker efter!.

men så kan det gå.. jag tänker mycket först o sen går det inte ihop då tänker jag på nytt så går det säkert inte heller ihop men så är det! nu Måste jag gå o sova så jag orkar sälja massvis imorrn!

//Töjd och Nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0