Sour Mash

Bry er inte om titeln jag hade idétorka o whiskeyflaskan var det första jag lyckades se :P
ja ännu en vecka har gått, jobbet lite på skandia vissa kvällar och traskat på lite intervjuer.
hade en awsome fredag men förutom det har jag blivit sååå trött!

slöa är skönt, men de e fan inte bra!
igår var jag på min mest skummaste intervju ever. åjag med scenskräck (ja den levde visst kvar)
ja vi kan säga såhär, jag nådde inte ända fram:P=
vi började med att aldrig presentera oss utan vi gick direkt på en massa gruppövningar.
hålla en debatt, kommentera en dålig säljteknik o lite sånt. då kände jag mig inte alls på topp!
värsta var ju det att jag hade ideer men alla andra hann före med samma ideer. man kan väl inte säga samma sak flera gånger eller? tycker inte riktigt jag iaf.
2.5h tog intervjun o då hade man svarat på 3 frågor om sig själv! var inte alls vad jag var van med av de senaste intervjuerna så jag må säga... man lär sig alltid någe nytt!

Dert gick ju då som sagt skit men de va gött o få vetat direkt, sen så e jag ju erbjuden att börja på heltid nästa vecka med liknande jobb så det kvittar väl egentligen.. detta var bara extra jobb.

har dock väldigt lite lust att sätta mig där vid telefonen o veta att jag kanske kan få ett annat jobb ändå o isåfall har jag suttit där i onödan eftersom jag måste jobba där en månad för att iaf få ut mina 7000kr...
blä!.

Frågan e om man ska traska till ams ändå o tjöta lite med dem, men vad ska de hjälpa mig med?
men nu äre dags att traska på nästa intervju.. som far min skällde ut mig för att jag sökt.. man måste ha bil, förutom det verkar det rätt najs fast lön o allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0