hay n hey Änna!

Ja då har man snart varit i gbg en vecka! känns faktiskt väldigt skönt förutom att jag åkte på en förkylning nu.
var lite tungt i början med med rökdoften o tvätteriet o lite sådant men nu är det fixat iaf=)
rökdoften tror jag är helt borta, det känns så iaf. jag säger bara det. Ättika is Magic!

Nu e jag sugen på att dra till ikea o handla allt jag har planer för men måst eju ha pengar först till det.
å veckan har innefattat 4 intervjuer o lite extrajobb!
vilket faktiskt var rätt påfrestande i tisdags... usch aldrig mer säger jag haha..intervjuerna e inge problem
men att tiderna var såpass exakt utspridda så att jag fick välja mellan att åka hem o va hemma en timma eller
vara ute o frysa i stan i 2 timmar haha..så det blev ett rejält flängande men de ringde från metro nu iaf
så får jag inget annat så är jag välkommen som metroutdelare o samplare.
Har även ett på g kanske som säljare mot företag men det är endast provision på det.. fet provision men ändå bara provision.. hmm. decisions decisions..

iofs äre en intervju kvar på de sistnämnda så det e ju inte helt hundra heller.. men jaja... får rulla på o se vad som händer.

Nu ska jag vila lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0