El Stockholmo

Fan när maja säger, Du har en lägenhet i Abrahamsberg om tre månader om du skulle vilja....
ååh suck, hade vart förjävla kul o flytta...igen... bara det att jag orkar inte, iofs kan man hyra ut min lya så jag kan testa på men sen kommer det andra problemet, Jobb!... nä får ge giganten en lite chans till om man säger så, nånstanns måste det ju rulla in lite cash ifrån... däremot servera öl på fotbollsmatcherna e jag fortfarande bra sugen på men det ger som inte nå direkta pengar...

Helgen då... Jo, maja sov bort hela fredagen o syrran åkte iväg till landet, så det kändes rätt ensamt ett tag men när jag tänker efter var jag inte ensam mer än 2-3 timmar haha.. Lina kom ned o vi käka kakor o tjötade lite.
Sen drog jag ut till bromma o hälsade på Grannemarkus.. vi räknade ut att det är nästan exakt ett år sedan vi sågs... usch va trist, jag saknar han verkligen som granne, finns nog ingen jag kan prata så sjuka saker om som med honom..eller ja det kan jag nog med de flesta men han e ju grymt mkt sjukare än vad jag är så det blir ju automatiskt att det vi pratar om blir sjukast HAHA...
Vi gick iaf på sofias grill o käka burgare o det var så stort så jag fick inte ens i mig hälften!

Sedan blev de lite traskande runt stan med Daniel för att hitta ett ölhak.. slutade på Kgb´s som vi båda trodde skulle vara bättre, men tydligen var vi bara där på en dålig dag... drack 3 öl o vi sa hej då o jag drog till hotell comfort o hälsade på morsan o hennes jobbarkompisar o pimpla lite mer öl o vin... hade skittrevligt där sen fick jag tajma in sista pendeln hem te syrran o jag sooooov så gott!

Lördan fick jag skjuts av grannen till bolaget o fick tjöta av mig lite sedan degade jag mest fram tills jag åkte ut till Maja o fidde på kungsholmen.. där pimpla vi lite bira o tjötade tills vi drog vidare till snövit o såg Souldrainer :D
Där mötte vi även Tomas och Daniel, antepante var ju också där det var ju en syn för sig haha:P
Sedan drog vi vidare till Rocks.. Taxi?? så var det nog för jag mindes inte vägen tillbaka när jag skulle hem...

Jag tror jag blev lite full, enligt min räkning så hade jag typ inte handlat nått där inne men ändå var jag pank så att jag låg minus på kontot dagen efter..  Träffade på massa gammalt o nytt folk o det var både roligt o lite halvtråkigt.. Men jag fick ju kramas iaf o de e ju najs!

sen villade jag omkring i sthlm o ingen visste vart jag skulle vara för att ta mig hem.. hade jag vart nykter o inte haft skoskav så hade jag ju kunnat gå hem men jag kan som inte riktigt gångvägarna ut till ulriksdal så jag villade omkring från skanstull till t-centralen till universitet o väntetiden var lååång.. 2.5h tog det för mej o åka hem så kvart i sex satt jag på bussen o såg soluppgången med en trevlig busschaufför som tyckte lite synd om mig.. sen sov jag gott i 3h...

vilken helg...:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0