varför så fin?

jag måste säga lite..suck..
Nu när äntligen en fin kille har börjat på skolan så ska jag snart ut på praktik. en vecka kvar på mej.
idag satt jag ute i gräset o solade mig medans jag läste lite teori om Lh Jetronic.
hans klasskompisar satt vid ett bord bakom mig.. han kommer ut ser mej och sätter sig bredvid mej o tjötar lite grann..
Hela dagen förgylls när han pratar med mej jue.. det leendet, gah jag kan smälta!.
å idag hade han med sig sin veteranare.. Dodge Aspen.. lite för ny för min smak men den var bra fin för det lilla pris han hade gett för den ändå.
så nu har ja gen vecka på mej att flörta till mig ett namn eller nr... lyckas jag? det återstår att se..

Annars har jag mest bara struttat runt idag, Satt tillbaka en drivaxel, startat igång en bil med startkablar.. och sist men inte minst.. jag fick löda fast en bult :D weehoo!.. nån minuts jobb och jag blev överlycklig.. haha :)
men nu var det ett tag sen så var lite skakigt.

men ja nu är det ca 1½ vecka kvar tills jag ska åk ahem till norrland o bosätta mej där...
börjar bli lite nervöst faktiskt.









**********************************************************************************************

8/9-09
8 september blev jag Moster och lilla Kotten föddes 13.41
En söt liten tös! :)


Kommentarer
Postat av: Linnsey

oj vad söt hon var=)

2009-09-10 @ 16:30:18
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0