Last Day in school!

Ja då var denna dagen kommen.. Vg straight i nästan alla ämnen vad jag vet, betygen på papper får vi efter jul.
Det var tungt för oss allihopa o säga hejdå men jag tror nästan att jag tyckte det var tyngst:P
Denna tiden gick så förjävla snabbt och jag tror inte att lärarna ångrade att de tog in mej trotts att jag låg såpass lång tid efter när jag kom in som reserv...
Kom dit en Onsdag fick veta om ett prov på måndan går dit och gör ett Mvg på provet.
skrev två Godkänt resten mvg eller för det mestaa Vg....
Jag har fått folket att skratta och jag kommer sakna dem allihopa faktiskt..
men bra nervös är jag inför praktiken... not ready i praktiken! haha

Svetsläraren Dennis sista ord till mig:
Du vet att snacket går ju om eleverna hos oss på lunchen och du ska veta att
alla pratar gott om dej, ....(en massa fina ord här) det är kul att få vara lärare närnågon är så villig att lära som du.
hela eran klass var iofs kul att jobba med fast vissa av er hade ju mer anlag för att lyckas än andra.. (inga namn nämnda) och kanske de inser det efter hand...


Å tre dar kvar sen bär det av upptåt i Landet igen!

Ha det göttans allihopa// en otroligt lycklig tös

*school days*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0