Jag ska inte läsa böcker?

Jag har länge nu funderat på att fördriva mina kvällar med att göra något annat än att bara sitta o dega vid datorn.
Nämligen börja läsa! ja ni läste rätt, ungen som inte har koncentrationskapacitet till att sitta o läsa en massa bokstäver som ska bilda något intressant skall försöka ge sig på det ändå.... borde iofs få tag i harry potter böckerna för de får mej att bli klistrade.. men åter till historien..
Jag köpte den väl omtalade boken White Line.... Jag har länge tänkt att jag velat läsa den men som sagt.. jag läsa?
ja Jag tänkte att jag ändå måste sitta på tåget en hel timma innan det faktiskt går från sthlm så why not ta o köpa den där boken?
Så det gjorde jag, traskar in i min kupé som förövrigt är väldigt mysig.. me like sovvagnar, allra helst 1aklassen men det var ett tag sen nu...

Jag gör mej iordning o lägger mig i sängen o drar upp boken och "poff" så blev det strömavbrott.. eftersom gbgtåget inte hade kommit ännu så stod tåget med ström från lokets batteri och ja det dog... och det var dött så pass länge så att jag faktiskt somnade!

så inatt så tänkte jag igen att jag skulle kunna ta o ta upp den där boken.. jag tänder lampan o byter om o lägger mig i sängen o "poff" så gick min nattlampa sönder!
så vad säger detta mej? borde jag verkligen läsa?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0