mr.

ja asså.. alla vet väl typ att jag har mkt vänner av det manliga könet.. inte så konstigt eftersom typ alla har det, o verkligen inte konstigt eftersom jag räknas som en sån där.. halfing.. man i en kvinnokropp har jag fått höra..

men iaf.. trotts detta så tar folk för givet att om jag e ute med en dude så e vi tillsammans.. why?
igår gick jag ut me en polare som jag inte alls e attraherad av what so ever.. not my type at all.. han  e inte het, o han e goddamned boring men snäll.. o jag spana ju in lite snygga dudes o råkade häva ut mej.. ja ni vet hur jag är..
"vafan nu går ju den enda snygga duden från krogen"
den där andra snubben verkade lite stött av det o tänker nu raka av sej håret så han slipper höra sånna där kommentarer.. hahahha.... say WHAT? nerd....


Vaad säger:
men han är MYSIG
grymt mysig

ÅsA säger:
men jag skiter i mysig.. de ska va heta ha stor kuk o va bra i sängen o kunna dricka o ha kul


Kommentarer
Postat av: Erika

hahahhaha bra citat du ;)

2009-11-28 @ 17:47:44
URL: http://tristanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0