krogrunda!

Heey.. nu har jag fan suttit inne o degat in ages känns det som!.
kom hem efter en sväng till stan för att säga hej då till syrran o träffa lite släkt.  ringde runt till lite folk i byn o ja
det gick ju som det gick.. jag tänkte att någe måste jag ju göra så jag åkte till en polare o såg på tv. när de sen vart trötta vid halv 1 så kunde jag inte hålla mej.. drog av ett sms till en dude o drog med han till Åre..
önskar jag hade fått i mig lite bira o så men bättre nykter än inget alls!

det var det allt värt det.. black sheep duden var där, log gjorde han sen satt jag o vråla till "alla glada människor ifrån staden göteborg" (LOK) då vände han sig om o log ännu mer.. aaaah jag smalt lite...

sen gick jag på dass o där stod han med, prata med en norsk o vad fick jag veta där.. jo han var ju från Göteborg!! damn.. e han min dröm eller? kock, söt, gillar iaf rock o kommer från gbg! hmm.. men sen så krascha ju det där lite när han satt me nå brudar o typ hångla upp ja iaf en?... men sen sa han hej då till dem o drog nån annanstans :S

men iaf... det var en fin åsyn...

sen kom det ju in en annan dude o satt framför mej o damn han var het.. sen började jag titta lite till o börja inse att vafan den där duden tyckte ju jag var söt i hemlighet NÄR HAN GICK I KLASSEN UNDER MEJ OCKSÅ!!!
ooops.. men han såg ju damn mycket bättre ut nu när han lagt till rocker stilen... men han var total wasted o la inte ens märke till mig..

sen fanns de ju en ännu hetare.. sketen rock n rol dude.. hell yeah.. han kom vid stängning.. gav mej en låååång blick så jag trodde nacken skulle gå av på oss båda.. men han var också bra wasted så han hade nog redan glömt bort mej när jag gick förbi andra gången...
men ändå

Dessa dudes förutom svartstål som e totalt off limit som e typ gift så e de de enda jag sett sen jag kom hit!!
snacka om torrtider liksom.. men damn.. jag måste ta mig ut oftare.. varför ska the fucking taxiresan vara sååååå dyr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0