I wanna do bad things with you

Idag tog jag en day off... drog te läkaren o tog en del prover som jag får veta om de visar nått eller inte om nån vecka eller så.
vädret var pangfint.. otroligt vackert, ändå har jag mest bara legat idag, vid 4 tiden blev jag snurrig o illamående o däcka i soffan.. är fortfarande snurrig o illamående o kollade på bipacksedeln o inser att jag har de där biverkningarna som vanligt... =(
men bra skönt e det faktiskt o vila lite vid tvn må jag säga!

Grubblar över att syrran retar mej med att de har en tjänst ledig från 3/12 o framåt i sthlm.. hade älskat det där jobbet... är bra sugen men nu har jag ju mitt hem i gbg

Å nu ere bara två veckor kvar till Mayhem och Aeon.. det längtar jag efter rejält verkligen.. men jag börjar inse nått..
Ante är bra het med en bas i handen.. varför måste exet gå o börja spela i ett av de bästa dödsmetallbanden som finns?.. basterd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0