Insane


Jag tycker det är dags att min arm slutar att göra ont nu!.
Börjar faktiskt överväga att det faktiskt är en lite spricka i den ändå... applådera på konserten i helgen var en pina då
det ilade genom hela under armen.. O att meka bil idag var ännu värre en pina.. jag vråla till ibland när jag drog lite skruvar satan vilken smärta det är ibland.. sen när jag väl kom till jobbet då var det precis som att den är överansträngd eller någe,
Värkte så jag mådde illa o bara drömde om en värktablett!. nu kliar den mest värker till ibland. men nu snart blir det sängen o snart dags för en ny dag...


Tog ner en generator på en saab 9-5 idag by the way:)
En av pojkarna som egentligen skulle gjort jobbet sa att jag arbetar som 5 män ihop!.. *mohahaa*
men jag säger bara en sak.. Boys ta ner eran heder for fuck sake och läs instruktionerna istället för att gissa runt i flera timmar o vägra tro att tjejjer inte kan!
....Även om jag inte kan allt så är jag inte dum!....

Och jo förresten Eclipse 7 Är änna riktigt bra grejjer, även om inte alla håller med så ooh ja its working baby;)

******

/// Live like an angel Die Like a Devil







****

Fick by the way veta en tråkig nyhet som hänt i min kära hemby. En Bekants fader har skjute ihjäl se!
Livet är bra hårt ibland.......

R.I.P

****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0