Tip The Velvet

Det var ballt! Stammis nästa kanske?
Nä fan, kvällen började med lite snabbt förkrkök vid chalmers hos en Robban som hade världens finaste utsikt över liseberg och Ullevi!. Hann dock inte pimpla så mycket då mina kära grannar ville vara där i tid för gratisbubbel! Lite trist de då man blir ruinerad av bärsen på stället!
Men vi kom in och musiken var gudomlig, nästan bättre än på självaste 7sins!.
Jag insåg rätt snabbt att jag hade nog kunnat komma in me mina vanliga kläder, folk tycker ju att jag är lite pinuppig redan då ändå so why not ;)
Men många spädde på rejält, korsetter tuttar och vackra klänningar hit o dit! o män i Kostym är ju faktiskt bra jävla najs!
Men jag kände mej nästan lite lagd åt det andra hållet när det faktiskt kryllade av mer kvinns än män och det går faktiskt inte att motstå att titta om det är en het brud som visar tuttarna! HAHAHA
Men nej... jag tittar av avund jag blir inte tänd.. Okej? :)

Kvällen erbjöd en hel del shower.. Lite liveband från sthlm 3 nakendanser av Miss Butterfly från england :) väldigt vacker kvinna!
VI erbjöds lite Mannekängande och även Swingshow från jump session!.
Fan jag vill kunna dansa!..
Å inte blir det bättre när de körde massa stray cats under kvällen.. vill dansa!!!
Men Helt klart värt de där 200 kr det kostade att gå in!. Det var en kväll man sent kommer glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0