svullo!

Fan vad jag har svullat gott i helgen.. tjock som svullo själv nu ju, gravid o hela köret!
Mammsis har varit på besök och det var riktigt najjsie bajjsie..
Mycket käka, mycket fika.. saknar fika!
längtar hem men vi såg på vädret att de e risk för snö där igen så nä jag hemlängtan försvann en liten stund där ;)
Nu har jag mer eller mindre fått klartecken om att jag faktiskt skall privatfota ett band på efterfesten på Metaltown "Bazaar"
de var nästintill på gränsen för att t.om vara lite väl hårda för mej men fan, schysst som fan ju.. gör jag så gärna så :)
om jag nu kommer backstage som det är sagt!
Åh Tomas kommer ner till WCR+Metaltown.. Wonderful :) *wiee*
Annars har helgen varit full med mammsis, räkor, Solsken, blommor, Hammarkullekarnivalen, vin, bira, afterwork med skandiagänget och mitt lag vann på brännboll
vilket även gav mig en massa träningsverk resten av helgen men va fan... man måste ju prestera..*ehrm*
Nu är jag bara allmänt typ fikasugen fast jag e mätt.. alltså norrlandsfika, kaffe/te trotts att jag inte e så förtjust i nått utav dem så jag vet inte om jag mer eller mindre tvinga hit markus men påväg är han iaf :)
//Ciao


AzaleadalenAzaleadalenAfterwork i slottsskogenAfterwork i slottsskogenAfterwork i slottsskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0