Satan is my friend

Kort om helgen,
ALKOHOL ALKOHOL ALKOHOL
Slagsmål, Utslagna tänder, ännu mera alkohol, trashad lägenhet, spårvagnsförseningar,
Bilar, pizza, korvmojj och kvinnomisshandlare

********

Lång Version för den som har tråkigt och verkligen orkar läsa:
Ja lite sådär känns det iaf.. egentligen ingen större skillnad mot alla andra dagar iofs, men det hände massa nya grejjer!
Vilket för mig är bra skojj, iofs är jag ju bra lättroad..
Men Valborg tänkte jag tamejfan att det skulle bli lite lugnt så två gamla klasskompisar kom hit och tog nån bira och jag bjöd på lite grillegrill, det var typ skit mysigt och trevligt, sen kom grannen det var också trevligt tills alla andra lämnade mej med honom ensam.. Suck säger jag bara! pallar inte sånt där..

Fredagen Ja då blev det cide och pizza i bergsjön.. och ja även om nästan alla är rädda för att åka till rymdtorget så Jag kan varmt rekomendera Bergsjökrogen.. riktigt najs plejs och t.om. jag käkade pizzan och njöt!
Sen blev det ännu mera alkohol, Förfest hos mig med way to loud musik enligt mej, grannarna och katterna..
Lägenheten lite smått trashades av fylletratten nr1. men va fan.. sånt man får ta ju..
dock blev det slagsmål på gården och vagnarna stod stilla så jag kom försent till min första dag som vimmelfotograf..
Gjorde inte så mkt då "bossen" var sen själv..

Polarn på stället hade dock blitt nedslagen av en B****e och vad sånna jävla svin ska in på Rockbaren och göra det kan man tamejfan få fråga sig!.. så nu saknar mattias en halvtand.. det är inte så schysst tycker jag!
bilderna blev tillslut okej med lite redigering, annars har jag mycket mycket att lära mej :)
Dock kändes det lite småpinsamt när man träffar "bossen" för första gången och det känndes som att halva stan jag kände var ute och ville hälsa.. vi hann som sagt inte utbyta allt för mycket ord.. heh...

Lördagen blev det till att kliva upp efter 3½ timmes sömn.. groggy i kroppen trotts väldigt litet alkoholintag kvällen innan, gjorde en lätt packning och drog till skövde.. Solen gassade och vi drog till Grevagården för att kika på HotRods :)
mumma det var en riktigt knullgo syn där! Till och med Emma vaknade till liv och insåg att hon hade en förkärlek för pickuper.... Själv får man ju en sån där liten konstig känsla i kroppen av att se en "ubåt" som slickar backen..
Var dock väldigt lite där, och folk drog tidigt så vi tog en tripp till Tidaholm också.. Där var det folkfest på byn.. bilar överallt, traktorer, moppar, egen byggen mm allt:)
Där blev det tillslut massvis med mat på Rossimojjen

Sen blev Det förkrök i skövde och utgång på eeh.. Husaren så var det ja!
Där var det alla möjliga folk, fanns en liten plätt där de spelade Hårdrock med och jag ställde mej och vrålade till sex pistols men sen ville polarna upp på dansgolvet av nån jävla konstig anledning.. så då blev jag lite småpjutt o höll på att spy på musiken... men så ringer silfver och räddar mej en stund.. han tyckte då att jag skulle gå o fixa mej ett ragg men va fan..  hetingarna var ju säkerligen på cruisingen vilket jag började längta bort till.. Vakten blev irriterad och en kines satt och vinkade hej villt till mej och någon snodde min öl då var det dags att lägga på och gå in igen.. Blev förbluffad över att polarna satt o tjöta med 60 åriga fula gubbar när de precis hade sagt "nu jävlar e det vi som ska prata med första bästa snygging"... det skrämde mej lite och tvingade iväg mej på egenäventyr igen.. går till Backstage som då är Hårdrocksplejset där, och en Lång jävla Rockabilly dude raffa tag i min arm och tyckte jag var det vackraste han hade sett.. ja med tanke på vilka som var där den kvällen så höll jag faktiskt med han lite grann...HAHA

Han var väldigt trevlig må jag väl säga men under kvällen kom en brud och viska i mitt öra att han kanske inte är så bra för mej då det går rykten om att han är kvinnomisshandlare.. Jag gjorde min fina manöver och dumpade han på stället!
Kom hem te polarna som hade gaddat upp sig med 2 dudes för att backa upp mej om det behövdes.. men Jo ibland kan jag vara en jävla bitch så jag klarade det bra själv.. sen däcka jag i soffan Och nu under dagen har det inte hänt mycket!

sådär nu vet alla min helg!... Alldeles för öppen som vanligt IGEN.. haha.. borde ha ett stopp nånstanns men ikke..
och jag säger bara en sak.. Det där med känslor skrämmer tamejfan skiten ur mej..
Såfort Emma kom o sa "fan vad ni passar ihop" kände jag hur hjärtat stannade upp.. svetten började rinna och blicken sökte efter första bästa utväg därifrån.. Det är tamejfan så jag kan skratta åt mej själv.. men nä, att få mig från singellivet nu den mannen gör det jävligt bra ska jag säga.

*Glad Rags & Body Bags*
Howdy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0