Män Män Män

Ja, jag fick jag mig något nytt att fundera på istället för att fundera på en frill tills på fredag....
Män i arbetsbyxor eller en het beskyddare?

Efter en grymt bra dag på jobbet idag så satte jag mej på 6an, var tvungen att planka då pengarna e slut så gick ju inte direkt att slappna av på vagnen.. det satt en alkis liga där lite längre bak.. o jag la märke te att en dude satte sig i främre delen av vagnen.. han spanade som på nått udda sätt.. typ som jag, fast jag kikade efter kontrollanter då;)
Sen kom ungdomsligan på vid skf o drar på en cykel o ja vi alla vet ju att det är olagligt men fan vi var knappt 10 pers på vagnen så whatever men för alkisligan var det tuffa bud.. det blev bråk, typ som vanligt tänkte jag nästan skriva där..
o när man trodde att de skulle börja slåss där på vagnen så ställer sig den här duden från där fram upp och ryter till drar fram polisbrickan och wow ja jag brukar ju i vanliga fall mestadels tända på män i arbetsbyxor  o lite sånt där men wow.. Det var rätt hett när han gjorde sådär ändå...

Ja så nu vet ni det,  och det fick mig att fundera.. vad är det en tjej vill ha egentligen?  Jag börjar tro att det faktiskt är något  me de där att en tjej egentligen inte vill klara sig själv.. fast vi vill ju det men det är nog bra skönt o ha nån som kan klå upp nån om de händer nått.. typ när en sån där N.... okej då svart man kommer och tallar på en eller nått..  Eller vad tycker vi egentligen? Jag vill ju klara allting själv o har ju faktiskt gjort det hittils med... Å lite skit får vi väll alla stå ut med, men nä innerst inne.... så tror jag nog vi alla vill ha en liten riddare i shiny armor ;)

o nu pladdrar jag bara skit så jag blir less på mej själv!.. nu ska jag fortsätta med mitt frillbestyr och hoppas att jag kan bli någe klokare...  Det närmar sig ju, fort som satan med!

BAJJ BAJJ

Kommentarer
Postat av: RG

haha,om jag får tala för mig själv så gillar jag att var beskyddande men även att jag har en tjej som jag vet att hon kan ta vara på sig själv :) å jag vet att jag inte ser så dum ut i skitiga snickarbyxor heller ;)

2009-05-21 @ 23:49:59
Postat av: Ungjäveln

RG: fan va gött :) och nä, asså jag tror du reta mej där i sommras när du envisades med att ha bar överkropp o blåbyxor!.. inte snällt!

2009-05-22 @ 01:47:29
Postat av: RG

haha,tur att en ny sommar håller på att tona upp sig da.....;) Sitter just nu iförd ett par uppknäppta snickarbyxor med en öl i handen i solnedgågnen påväg mot en välbehövlig dusch efter en hård dags jobb,hehe

2009-05-22 @ 23:04:41
Postat av: Ungjäveln

Fy fan du är Elak!... så Elak!;)

2009-05-23 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0