End of Bullmamman Åsa?


Jag kan inte mer än att garva åt mig själv... I flera massvis av år stod jag där i köket, och jo visst mestadelen så gillade jag det. Jag älskar ju faktiskt mat, men nä! idag ska jag på knytkalas och jag tänkte att nu har det ändå gått 1 år och ja nån månad eller tre, och jag har typ inte stått i köket sen dess! och det är så skönt!
Men så idag så tänkte ju jag då att det kanske är dags att mjukna till lite i mitt protesterande och jag hade tänkt att baka något till Karins ära!.. jamena i was a fucking king on cooking!

Men så igår så satt jag o funderade o kom på att jag äger ju ingen elvisp sen jag flytta!...Haha....
men då sa kära mor min att jag kommer nog komma på nått.. typ blåbärspaj.. för det har jag  ju faktiskt gjort ett par gånger även under detta år.. (mmm älskar paj) men iaf jag var i vilket fall tvungen te o springa på affären för att fylla kylen me lite bakvaror, men se där nånstanns där på vägen dit så tappade jag lusten som egentligen inte fanns där från början..

Så där stod jag sedan i kassan o handlade färdigbakade godsaker för 100 kr! HAHAHA.. Det kallar jag tamejfan LATHET!
men nångång ska allt bullmamman komma tillbaka.... nångång.. till jul kanske:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0