En helt vanlig Tisdag!



Ja vädret är mer eller mindre trist, jag tog modet till mig och cyklade till skolan idag igen..
Armen är nästan okej, den knakar jävligt mycket bara och ja slutar ju aldrig ila vila vissa arbetslägen men vafan..
Har aldrig cyklat så försiktigt i hela mitt liv då jag inte har haft tid o ork till att bry mej om att laga den.
Men jag klara fan första backen på hemvägen nu, där vid kyrkogårn!.. yay... kondis eller;)

Kom till skolan o var skit trött, blev genast "mobbad" för att jag kom i mjukisbralls.. det var ju inte alls populärt
o inte blev det bättre när jag skämta o sa "jag orkar ju inte klä upp mig när jag vet att det bara är ni här".. *hihi*
men va fan, jag e inte den som raggar på gifta män! No Way... så jag kan allt gå i mina sketna mjukisbrallor tycker jag!
Och inte slutade de mobba mig när de såg min lunchlåda... Lite spenatsoppa!..  haha, men det är gott iaf:)
 
å även om jag var bra trött idag, trodde ögena skulle ploppa ur skallen på mej eller nått.. Men vi fick våran vikarie till att prata förgasare, så dagen var bra intressant:)

Och en liten rolig kommentar från dagen:
Män: Vad är en kolv?
Blondin: Det är väl en sån där som studdsar upp och ner?

Det var väl en fin beskrivning eller vad säger ni? :P hihi

Annars är huvudet fortfarande trött och in desperate need of some resting.. men skit i det, magen är bra knas den med
mene det blir väl bättre de med hoppas jag.. armen knakar o brakar och jag tänker nog skita i morgondagens halvdag.
2dagar kvar med Skandiajobbet innan sommaruppehållet och jag måste fortfarande komma på vad fan jag ska ha på mej på fredagens Burlesque afton!!!.. Moulin rogue, burlesque, can can, Pinup eller bara nått genom tidern 1800-1960.

Jag kunde faktiskt klämma mig i min ena gamla korsett, men vafan!...
jag vågar inte visa mig in public så jävla mycket heller! haha..
Nu blire käk och snart en vända till jobbet som förhoppningsvis går bättre än igår!

*Shakey Snakey Bye bye*

Kommentarer
Postat av: cindy

MJUKISBYXOR ÄR JU FAN TOPPEN! borde införskaffa mig ett par på DIRREN!

2009-05-19 @ 16:47:24
URL: http://childlikewildlife.blogg.se/
Postat av: Ungjäveln

Heh ja mjukisbralls e bra najjs, dock e ju mina så vackra med massa hål i o målefärg.. var ju lite det de klaga på också iofs;)

så nya behövs men hittade inte likadana när jag leta sist så då får de va ett tag te:P

2009-05-19 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0