Trist



Beslutsångest i mängder har jag! Jävla trist e det..
Ibland är det faktiskt så att det händer alldeles för mycket i den här staden. idag ska en del på 36 crazy fists o jag fick inge jobb där så där blir inte jag iaf.. Ett par band b.la. Weakening spelar på belsepub. Yankeecars har partay o spelning, Division of lara Lee spelar på sticky dit typ de flesta skall. det sistnämnda har jag aldrig hört men kan tänka mej de lirar nått najs. Weakening har jag ju praktiskt taget lovat att se för sisådär 3 månader sedan.. vet dock inte om det gör så mkt om jag bryter det då jag inte hört från "skägget" på 2 månader.. men jag lovade ju?...  jag är inte den som gärna bryter nått jag lovar... yankeecars vill jag till o spana in loud n proud, men det ligger ute på industriområdet på hisingen.. o jag vet inte hur man tar sig dit o kommer inte känna en kotte där.. o samtidigt som jag funderar på allt detta så är jag otroligt nog lite sugen på att bara dega i soffan.. men samtidigt har jag inte lust för att sitta ensam ikväll heller..  Blä för beslutsångest!



Kommentarer
Postat av: cindy

Asså, 36 crazy fists! dom har jag änna gillat, haha!

2009-03-29 @ 04:08:00
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0