Nersupen

Jag har inte vart med på maken... När niklas med vänner lämnade mej på Kellys så invarderade 5 dudes från Hells angels och Prospect och en brud mitt bord.. sen jävlar blev jag knall o bang och vettefan hur jag tog mig hem!
jag vet att jag mötte tomas på tuben men däremellan!?!
Jag skrev mängder av pinsamma sms o vad jag sa till Mikael i telefonen förblir ett mysterium. men det jag ändå garvade mest åt var ett sms till Niklas:                                                                                 En dude som tydligen faschinerade mig

sajtan ja jag bleu ttojtakt nerrtrepewm av hels angejs iaf
jag dog av skratt imorse när jag såg det och vi luskade ut att det betyder
"satan jag blev totalt nersupen av hells angels"

Vaknade av ett muppigt sms imorse av nån okänd....VEM?
"Do not feed the horse"
"Huge like a horse"

Vad menas?

Haha... Ja så kan det gå med sprit hos den lilla damen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0