Kreator



Ja idag var det Kreator, vi blev en halvtimma sena i schemat och de satte mej ensam i garderoben!!!
satan vad det kändes i fötterna..Aldrig behövt stå ensam i garderoben förr och nu fick jag det.. cirka 350 pers och hälften gick in o ut in o ut.. röka, hamburgare röka igen (med jacka) så jag kan bara säga.. my feet is killing me!
men förutom att jag inte fick gå in o se banden, fick ju höra iaf. så var det faktiskt bra skojj ändå. folk var trevliga, tjötglada och varenda en verkade vara väldigt kåta! Fick mig ett nr av en dude som bara var tvungen att gå fram till mig o säga vad han tyckte om mig.. haha oh my han kör min stil liksom.. till och med 2 gubbar försökte verkligen få mitt nr, men de var långt ifrån att se tillräckligt bra ut för att få ett nr så det kunde de glömma, men ja de försökte ju i alla falla *haha*
en dude kom fram o frågade hur jag helst skulle vilja bli tilltalad, han drog massa exempel.

Hej vackra flicka
Hej sötnos

Hej älskling
Hej gumman

etc etc.. han visste att om han hade sagt något av de tre första så hade han åkt på en nit (dock inte av mej, slår inte killar som är så mkt större än mig) :P och det sistnämnda är ju ganska nedvärderande.. han har ju rätt i det men vad vill man då bli kallad? mitt svar blev att jag nöjjer mej med ett "Hörrö... Du"  Samma typ berömde mig för att jag vet hur man använder sin kvinnlighet... haha okej? menas hur då? ska det vara en komplimang eller?

Men det var fan inte najjs o va ensam där, kroppen värker och jag har trampat i glas o skit.. Åkte på disken sen igen o fick bära in "cykelställen"...Men hade nog halva inne på en dude som var med i eller bara roddare med banden.. sejtan vilken heting det var! Men fick mig lite gratis pålägg o lite yoghurt som blev över så nu har jag frukost här hemma igen:)
blev kvar till 2 och missade min dejt på rockbaren så nu får det bli nån annan gång som jag ska bedömma duden som stötte så hårt..haha
Nu kallar sängen på mig! gonatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0