Jag vill ha en fet raggarballe med ketchup på!

Jaha jag fick en raincheck på min dejt, han hade repat lite för mycket o var helt slut. Jag hade kommit ut på kellys och träffat Nara och Linn med roomie :) Vi hade det ju helt underbart med göra historier lekar som i stort sett bara handlade om kukar och fisar, och lite "jag har aldrig" leken... Å vadå jag den enda som inte gått ned på en tjej? vafan vad ska detta betyda ;)
Snackade om lite första "dejten" och Nara kom fram till att
"first you go to macDonaaalds and eat somethiiing then you go to the park and then holding hands holding hands...så la jag till.. then you found some buskage and jump in it and do it.. men nara ändrade tillbaka till Holding hands holding hands then you go to see some movie and there you givin him some blowjob! sen kommer jag inte ihåg hur dejten skulle sluta.." men det var Naras version på en perfekt första dejt ;)

"Jag vill ha en stor fet raggarballe med senap....
"nej nej jag gillar inte senap
"men okej då med ketchup på och lite bostongurka med majonäs
"nej nej inte en massa äckligt på, gillar inte bostongurka
"okej då.. Jag vill ha en stor fet raggarballe med ketchup på!


Träffade på Emil med dejt och bestämde att vi måste ta o bärsa nån dag framöver :)
polarna drog vid 10 och jag hade inte lust att gå hem till en inpackad lägenhet utan tv och data för den håller på att tapetseras om...äntligen.. men iaf så hade jag spanat in en dude under hela kvällen och tillslut kunde jag inte hålla mej..
jag sa hej då te de tre filurerna oc´h gick fram till snyggingens polare och sa:

"Tja asså eran polare är het som fan och jag blev precis ensam, får jag slå mig ner eller?" svaret blev "ööh ja visst".. tror pojkarna var lite chockade över mitt otroligt pinsamma sätt att agera på men det lättade efter att vi satt o tjötade ett tag o jag tror inte att de ångrade deras beslut.
men världen är bra liten.. Niklas då som han hette bodde i kortedala och spelade i bandet fredag den 13e som jag såg för ett par veckor sen och nobbade eftersom de spelar kängpunk men överväger sedan nån vecka tillbaka om att se dem igen om någon vecka.. och inte bara det, Hans första kärlek e bruden jag tycker är het i klassen över mej.. och den andre duden ja han hade ju tamejfan gått i samma grundskoleklass som pkKålle.. världen är läskigt liten tycker jag!

På vägen hem Fick jag och Niklas vänta i 20 minuter vid centralen och där var det en vit tjock gubbe med en klängande svart brud efter sig.. och de hade en svart man som talade engelska efter sig.. jag tyckte det såg allmänt läskigt ut o såg ju helt fel o trodde bruden var asiat och tänkte att han hade skaffat henne där.. men så förklarade då den här niklas att den svarte mannen var hallick och bruden "horan" gubben skulle troligtvis bli robbad när de anlänt dit de skulle.. och satan vad han berättade varenda liten detalj.. läskigt o dela vagn me sånna creeps men nu kan jag säga:

Jag har sett en Riktig Hallick på 11ans nattvagn påväg mot Bergsjön!
...Å där i närheten bor man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0