Idag blev jag hög...På Ånga!

Ja, så var det faktiskt!
Vi höll på i godan ro och meka den där jävla Huyndaien idag igen. Å medans pojkarna fick stå vid huven så klättrade jag in i bilen och skulle starta o gasa o kolla skiten inne i bilen.. Helt plötsligt började det lukta som fan, okej att den där bilen luktar i vanliga fall för att avgasröret är pajj.. men sejtan vad det lukta så jag var tvungen o fråga om det luktade lika illa hos dem..
"jaja det gör det" fick jag till svar så jag sitter där i ett försök till godan ro igen, men fan efter nåra minuter trodde jag att jag skulle kvävas eller nåt.. jag klättrar ur bilen o kännde hur musklerna var degiga o jag kände mig lite lätt groggy...
Vafan sa jag o undrar hur jävla mycket avgaser hon står ut med när hon kör (trodde ju då självklart att det var från avgasröret då bruden har kommenterat att det brukar lukta avgaser i början när hon kör) men se där då hade vi tydligen inte dragit åt bränslefiltret tillräckligt som vi bytte igår..
Så ja där hade jag suttit instängd i en kupé med full blås på luftkonditioneringen som hade fångat upp bensinångan från motorrumet.. ja hey o hå, jag var inte fullt ordentligt brukbar den närmsta timman kan jag säga!
Å vilken huvudvärk sen! att folk sniffar sånt där helt frivilligt!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0