Haft en bra helg?

- Diana - säger:

haft en bra helg ?

ÅsA - sthlm säger:

ahdå.. lite för lite vilt till bara fast fredagn var ju cp...

ÅsA - sthlm säger:

hells angels söp ned mej!

- Diana - säger:

hahahahahahahahaha

- Diana - säger:

sånt kan man bara höra från dig!

ÅsA - sthlm säger:

HAHAHA

ÅsA - sthlm säger:

e det så?

Jo visst fan har jag haft en bra helg! fly från vardagen är det bästa som finns, och träffa syrran

Och tydligen så saknar folket mej i gbg också.. Weirdos!

Han: fan drömde om dig inatt å så va du inte här när ja vakna

Jag: va?

Han: jaja drömde om dig sötnos

Jag: nämen fi fan

Han: joruuu fan va bra vi va

Han: älskling? somna du?

Jag: haha my good!  du har ju flickvän

Han: ja men hon e i vardagsrummet å hon bryr sig inte iaf, säger puss å massa sånt te folk te höger å vänster

Han: ja vill knulla dig bara en gång snäääälllaaaa

Jag: ujujuj....nämen va fan
Han:
du e ju så het baby

Jag: skämtar du med mej?


 


Kommentarer
Postat av: cindy

hahahah creapy dude, ey

2009-03-08 @ 14:59:42
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0