För snygg för Pop!

Jomenvisst serrdu!.. men sen är ju inte popnissar så jävla heta alla gånger heller;)

Den här veckan har varit bra Händelserik. Helgen den var ju sådär flummig som många andra helger jag brukar ha
Sjukaste kommentaren blev nog från i söndags:
"Du är söt.....Du är vacker.... Jag vill våldta dig!"
Där blev jag faktiskt änna lite skrajjsen men ack så jag garva på samma gång... så pass så jag tror han blev lite förnedrad.

Köpt Lägenhet
I måndags fick jag höra beskedet... lägenheten är min... Jag har nu altså köpt en etta på 31kvm. Oj, var typ mitt svar.
Så jag blir alltså kvar här i gbg? ah jag började ju undra det iaf.. men ja 1-2 år lär jag nog bli det ändå, e inte riktigt klar med stan ännu... Men hemlängtan har jag, o både sthlm och london hade ju faktiskt vart lite ballt o testa på också.. men samtidigt, jag har redan folk som dregglar efter att få hyra den i andrahand.. och sälja hoppas jag inte skall bli något problem? Den är ju faktiskt både större och billigare än en vanlig studentlya!
Jag kommer halvera min hyra, vilket känns otroligt underbart! Det innebär ju faktiskt att jag borde kunna resa lite mer än vad jag kunnat sedan jag flyttade till denna lya ;)
Men jag börjar faktiskt se fram emot att få rusta upp min alldeles egna lilla lägenhet, blir de ingen bil så får det ju bli nått jag kan sätta klorna i iaf;)


Annars har veckan inneburit skola och Jobb!. varit hemma 21.30 vareviga dag och har en dag kvar nu.
Tisdagen hade sina Bravader.. Gick skit bra på jobbet som Eventbokare och jag blev övertrött och extremt tjötglad och ringde upp Erika vilket var riktigt trevligt.. så najjs att hon har mottagning i det nya huset nu :)
När vi hade pratat i en sisådär 2 timmar så får jag veta att Markus är påväg över... och det var ju riktigt najjs det med för både han o jag var visst tjötglada.. Men jag skulle ju upp 5.45 så  kvart i ett var tanken att han skulle dra men han svansade snabbt tillbaka o förklarade att han har ju körförbud på bilen och det står FYRA polisbilar precis vid min infart.

Polisspan i Kortedala
Så nyfiken som man är springer jag ut på balkongen o kikar.. ja se på fan, 4 jävla bilar står där. 20 meter från min balkong.. Sen så börjar bilarna att köra iväg en efter en med släckta lampor, men bara runt "greggan". en bil stannar här vid mej. och jag lyckas få med mej Markus till att bli lika nyfiken som jag, vi började fantisera o undra om de såg oss o tänk om de trodde vi hade nått med saken i fråga att göra.. så då började vi gömma oss bakom blommorna medans vi kikade ut (ja det var spännande och vi var lite övertrötta) Efter ett tag så insåg vi då att de låg på span på nånting vid greggan. vart visste vi inte men jag lyckades höra kommentaren "Ställ dig där borta du så komer vi ta han snart".. altså en kille? ;) efter nån timma kom en  ambulans.. inga sirener o inga lampor den heller.. men vi fick ingen klarhet på vad det var. det hela slutade med att vi såg en konstig liten lastbil som kom körandes från greggan med bakdörren öppen och lös som en strålkastare där inuti.  Vad var det egentligen? men tillslut kom polisbilarna tillbaka och de och ambulansen körde tilslut vidare vid 03.11



Men ja inte fan kom vi i säng efter det, då var vi ju så övertrötta o ännu mer tjötglada så då satte vi igång o prata tjej/killproblem vilket är riktigt najjs att kunna göra med en kille som faktiskt inte blir avundsjuk när man nämner en kille som inte är killen ifråga... :) men bra trött var jag, och missade halva skolan och dagen på jobbet innebar nästan en blinddate i borås HAHA my god.. jag börjar känna mej som en riktig säljare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0