Do I Believe In love?

Kärlek vid första ögonkastet är aldrig något som hänt mig, intresse ja det kan finnas men kärlek?
Kärlek för mig är något stort, något som betyder.
Okej jag har lyckats få några cepekänslor men vad betyder dem egentligen mer än längtan?
Nu är jag less, jag vet inte vad det skulle vara för speciellt med mig förutom att jag försöker leva mitt egna liv.
Jag vill göra det jag vill och försöker förverkliga mina drömmar... men det är det väl flera som gör?
Så jävla speciellt vacker är jag faktiskt inte... så förstår inte..
nu ännu en gång har jag i stort sett förlorat ännu en "vän", han vinkade av mig efter ett trevligt kort samtal. Jag blev lite fundersam på de pussar han försökte ge mig som bara hamnade i pannan... men när jag satt där på tåget fick jag svaret:

"Jag gillar dig åsa o jag e ingen kompiskille så du vet det aja så du vet!"
Jag anser att han inte kan gilla mig, har träffats 4 ggr? varav 2 är ca 10 minuter.. vart skulle han mot förmodan lyckas gro några känslor? Första ögonkastet påstår han... Desperat efter förhållande påstår jag!

Hur många är det som faktiskt har varit kär vid första ögonkastet? vad betyder en sådan kärlek egentligen?
Jag är less och hävde ur mig....I dont believe in Love.... Då började jag dock undra Gör jag verkligen inte det längre?
Min dröm verkar svåråtkomlig och utan den är jag bara rädd.. förhållande? nä, kan ett förhållande verkligen vara bra och hur länge varar i sådana fall ett sådant? Allt jag levt igenom och allt man hör runt omkring sig är så ofta avundsjuka och irritationer...är det vad man faktiskt vill ha?
Jag är nog inte riktigt redo för en relation just nu, tror det är som en snubbe jag träffade på en hållplats sa en gång. Man måste vara singel halva tiden man vart i ett förhållande.. alltså skall jag vara singel i 2 år och två månader för att sedan känna mig redo. egentligen återstår det väl att se, kanske dyker den "rätta" upp men fram till dess, why bother?
Är bara så jävla less.... Vad är det för jävla känslor folk får för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0