Accidents och Volbeat

Idag har jag anlänt till stockholm igen :)
Skyndade mig till syrran för att sedan dra vidare ut på söder och träffa bettan på Gröna Jägarn..
Bettan hade fått för sig att jag var en lugn liten flicka men si där så fel man kan ha.. nänä lugn jag? vart då nånstanns? miss wild and crazy tog ca en halv öl tills första mannen kom fram o hoppades på att jag hade pratat med han...hmm fast jag gjorde ju det fast jag sa inte vad han trodde..
Tjötade lite livenation o aeg o grejjs o sen drog vi vidare till Fryshuset o jag insåg... FAN JAG HAR BLITT GAMMAL e ju riktigt massa år sen sedan jag var där sist!!
Men anlände till arenan och inser att satan vad backstreetboys fjollor det var där... oh my jag som ville röjja!
ja flickorna med vita linnen klagade på att det var trångt, de såg ingenting och så skulle de lyckas hångla på tredje raden med runt 1000 pers som vill röjja! Fan hångla på men då ska man fan va beredd på att få en tand utslagen eller nått inte så o tjöta om att alla andra ska ta det lugnt.. FUCK Konsert.. stå plats..= RÖJ!
gaah Tjejjer är allt jag har att säga! Killar är inte alltid så mycket bättre men i sådana här lägen skäms jag över att jag är tjej!.
Fick mig i alla fall några trevliga handslag och slag i ryggen för att jag var med och drog igång lite moshar.. HAHA :)
men lite irriterande är det allt att folk ser mig som så liten..!?

Jag gick bakåt när konserten närmade sig mot sitt slut och hoppades på att hitta en trevlig mosh att bråka runt i och si där såg jag en med ett gäng biffiga killar.. jag spände tjurhornen och sprang rakt in i den och killar stannade upp tittade på mig och typ tänkte "oj en tjej nu får vi lugna oss" så bara blev det lugnt vatten där.. jag blev lite grinig o försökte buffla på dem lite smått tills de insåg att fan jag kan mosha :)

Så jävla liten o klen  är jag inte.. i alla fall inte i en publikmassa.. Så det så! :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0