Mobbad Shopaholic!

Jag inte bara gillar öl jag gillar att shoppa också:)
Skattepengarna damp ju ner igår som en efterlängtad dröm, dock mindre än vad jag hade beräknat..
Men ja, nu har jag ju suttit här och väntat ett bra tag på ett par plagg jag drömt om så nu jedrar sprang jag
iväg på internetsidorna o shoppade loss.. blev ju tre tröjjor då:) drömmer om fler men de får väntas ett tag te!
må ju fundera på om jag ska ta o köpa nå mer skor också ;) de e ju så fina!
Men jag tyckte jag gjorde ett kap iaf! 3 riktigt snygga tröjjor (hoppas jag) för typ 500 kr :) De ni, inte dåligt va?

Sen så har jag snart vart jätte duktig även denna vecka o cyklat hela tin :) de e fint de, Men mobbad blev jag på skolan idag..
Fan de funderar på att skicka in mig till Bonde söker fru o en annan massa skit. O idag mobbade dom mej för min mat:(
jag kan la inte slänga ut allt jag har på mat heller? nä fy fan, Makaroner o en Hotdog o ketchup det mättade mej iaf!
men va de mobbade mej, garva o mobba...

"Inte fan kommer du få nån kille om du bjuder på sån där mat! haha ända du kommer få är en 17åring som fortfarande bor hos mamma, du må ju ha nå riktigt mat o inte bara makaroner och ketchup"

pojkar... då jag kan jag ju tillägga att jag blev ju faktiskt mätt o det var faktiskt en lite hotdog där i lådan också! o jag lagade maten klockan 12 på kvällen o jag bjuda på mat? nänänä jag har ju lagt ner de där har jag ju sagt!... iaf ett tag till ;)
Fick cykla hem i regnet idag med vilket inte var så vidarrns gött o ont i armen fick jag med, Den där stolen jag höll på med till s80n var ju ungefär lika stor som mej så det var lite bökigt o få in den. men se de gick :)  Efter det skulle jag få testa på
att pilla lite handbroms, vilket inte alls verkar så svårt men den där jävla fjädern! fy satan, jag kunde inte mer än att garva åt mig själv.. där stod jag och slet o svor medans jag varvade me o nynna på lite rock n roll som fick alla andra att garva åt mej!... men precis 2 minuter innan lunch testade jag att använda en polygrip istället för de där jävla tängerna jag hade blitt bedd o använda.. Klockrent blev de :) Första försöket! o där hade jag slitit i flera timmar, drage upp armskadan har jag gjort me så nu värker de o e lite lätt svullet igen!.. hoppas de går över te på lördag iaf för då ska jag stå i garderoben på Brewhouse igen.. Äntligen... änna länge sen, kryper ju i bena på mej :) å nu blire te o försöka plugga till Dieselmotor provet imorrn!
//
Woolie Boolie boys and girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0