I wasn' t Born To Follow

Nä nu har jag tagit mej en funderare och nej, jag har inte damp..Jag borde inte tänka så mycket på vad folk säger, tycker och tänker om mig...
 Jag gillar att leva.. Jag gillar att göra det jag gillar.
jag gillar folk, jag gillar mina vänner....
men jag hatar falskhet, jag hatar när folk sviker och jag hatar när folk får en att få förhoppningar som inte
leder till något...
Jag gör det jag vill och det som betyder något för mej! Jag vill inte låta livet rusa förbi medans jag ser på det genom fönstret därhemma... jag vet att jag har svårt att lita på andra, men jag vet också varför och jag borde inte bli beskylld för det... Jag mår bäst när jag är som jag är och får vara den jag faktiskt är, många andra borde också låta sig själva vara den dom egentligen är...

jag säger som min kära vän Andreas:
Jag gillar verkligen att va själv men jag saknar att få göra saker med nån jag verkligen gillar
................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0