Funderaråsa

Idag efter en förhållandevis bra men svettig dag på verkstan kom jag att tänka på att jag e alldeles för snäll för mitt eget bästa... Jag har kännt mej som en ren bitch på sistone, men som min kära vän jodo sa: hur mkt skit ska jag ta innan jag säger ifrån?... Men skit i de nu,
idag har jag testat på om jag tyckte att en gkykoldusch e najs å de vare inte.  speciellt Inte när jag börja kleta in det blandat me olja i håret iaf!
Jag har använt stöd för armen å d kändes mkt bättre, det var som wow:)
Sen kom jag hem o var lite bitter igen medans jag packade o käka start till middag! Men så bara kom det, ett sms från malin w. Bra länge sen det! så Emelie jag o malin drog te avenyn för att avnjuta en bira i värmen. Vi snacka lite skit å ja må medge, de var najs o få prata lite girltalk:)
det var någe jag behövde jag blev riktigt munter, såpass att jag tog mej en funderare ensam på avenyn me en sibyllaburgare!
Å nu blev jag trött så nu skiter jag i detta å hoppas katterna låter mej sova! Nattnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0