Diesel

Idag hade jag Dieselmotorprov.. Jag tror nästan det gick lite dåligt, eller jag vet inte men frågorna var lite väl knasiga så vette fan egentligen... Men borde ju gått bättre än för bruden som tror att det är bensin som "åker i ledningarna" i en Dieselmotor..
Haha åh gud det är nästan så jag snart måste börja älska henne för hennes dagliga kommentarer!
Så var det öppethus o grejjer på skolan idag så det var mkt konstigt folk där..
en snubbe frågade mej om jag var där och gick gymnasiet.. Jamen tack då.. eller ja gymnasie för vuxna men, ja de lät inte så på hans fråga.. hmpf.. jag tror jag krymper med åldern faktist, När jag är sådär typ 25-30 kan jag hoppas på att jag fortfarande ser ung ut :D

Köpte skor idag också!!, blir ett par till imorrn också.. Jag kan inte hjälpa det, det är nog något med våren som gör att man blir förälskad så lätt, men De sitter så fint :)
Imorrn får jag nyckeln till lägenheten med! det är lite lätt nervöst de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0