Bored?

 


Män som var villiga att ge en privatshow.. eehrm

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
öh hej Åsa heter jag

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
popcorn

3) I ditt senaste sms står det?

Får jag runka hos dig?

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?

Enter my mind - Drain

6) Välj ett ärr på din kropp?
På smalbenet, från en plåtbricka som syrran kastade i benet på mig när vi bråkade om tv-dosan.

7) Vilka är dina favoritfärger?

Svart, lila och rött

8) Vilka i ditt liv litar du på?

mamma? maoui....kolis

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Något annat?

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Sprungit för livet!

11) Hur ofta svär du?
nästintill hela tiden

12) Litar du på alla dina vänner?
Tyvärr inte

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Det hade jag säkert... äventyr änna

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
Ja faktiskt. inte allt men mkt iaf

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Otrohet, lögner, förbjudanden.... Bajsiga kalsonger på govlet!

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
ehrm...

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
jag tycker om mycket!

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?
Jag har för många mål i mitt liv just nu :) men närmast, lyckas flytta!

 

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?

Alla.. jag måste ju ha drömt nått sjukt i koman ;)

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Ja jo de tror jag.. men inte just nu, jag vill ha tid för barnet

21) Vart togs din profilbild?
Avenyn

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
att jag har ont i kroppen av allt ståhejj som vart!

23) Vem känner dig bäst?
Jodo?

24) Vad är helgens planer?
flytta.. midsommar, acdc

25) Vad har du på dig just nu?
kortkjol o sunkigt linne (tvättar)

26) Har du någonsin slagit ett träd?
jo, men jag kramar dem hellre

27) Har du någonsin smugit ut ur huset?
many many times. fat det var vanligare o smyga in i huset

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig sova!

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
kvällsmännska.. fast jag vaknar iofs tidigt också!

30) Finns du där för dina vänner?
Ja det hoppas jag att jag gör!

31) Gillar du att umgås med andra?
ofcourse!

32) Har du lätt att förlåta andra?
Jao det verkar så iaf, fast samtidigt så gör jag de inte. hmm

33) Skulle du någonsin dela din pojkvän/flickvän med din bästa vän?
eh?

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
njae, lite granna me emma o linn på msn.

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?

näe.. inte riktigt..

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
nä, de hoppas jag inte, idag ska jag sova tidigt


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej baby. Hur är det med dig??

I miss you för i helvete!

2009-06-24 @ 09:35:12
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0