Bad Luck

Ja man kan väl inte ha tur hela tiden.. nu har det ju rullat på bra i nått år men nu undrar jag om det har tatt slut eller om det bara är en liten breakdown!
Torsdan var lovad bira o Linda, blev abokat... lite trist de men det var en väldigt godtaglig anledning.
Fredan var ju iofs bra förutom att jag blev cp för en stund... men kvällen avslutades bra fram te halv 12 tiden på natten
när jag får sms om att bruden man skulle på tripp med på lördan troligtvis bangar o skulle sova på saken..
nä så där sket de sej ju också.. inte tänker jag åka 10 mil för ett kanske... Värnamo me bikemeet sket sig då också..
som tur var kom min älsklings peppibull Linn och räddar mej med Hardcorepartajj, va de nu innebär:P
så tänkte jag att jag kunde fortsätta kika på stcc idag.. men ikke, då har de stängt av bron!  så nu sitter jag här o måste vänta på att knäcka första biran!
Men nu e jag faktiskt så less,
så jag tror jag tar tåget upp till powermeet i sommar så att jag vet att jag verkligen tar mig dit!
i och för sig tror jag inte hon bangar pm men hon har ju redan sålt bilen vi skulle dit med!
så never know never know

jag säger det igen..
Trust nu one But yourself
jag vet det låter hemskt men inte många som har bevisat motsattsen än
människan är en svikande varelse, jag tror nog tyvärr att det bara är så.

****
Blajja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0