Started out with nothing and I still Got most of it Left


Idag har jag äntligen satt igång o tapetserat! det känns jävla grett, typ som att jag kommer kunna sova gott inatt:)
förstår inte riktigt, jag e typ fortfarande trött o sleten men jag går o lägger mej halv 1 o vaknar runt 5 tiden o är egentligen tillräckligt pigg för att kliva upp, fast de skiter jag ju i o blir ännu tröttare när jag väl vaknar! men nu känns de att jag arbetat lite så det ska fan bli gött o sova idag hoppas jag!
Tapetsera var lättare än vad jag trodde till och med. gruvade röven av mig för att få massa skit av far min men de visade sig iaf att med Easy up så e jag bra mycket bättre.. kant i kant I know my shit :)
En vägg kvar nu iaf sen äre bara te o dra om alla elledningar som tog typ halva dan att dra loss idag haha!.

Vet att några av er kanske undrat vad som hände mej i helgen o hur det är med mej nu men,
Livet idag känns mycket bättre än för nån dag sedan iaf. Känns bra jävla gött att jag lärt mig bita ihop o ta mig ur deppressioner, vill fan inte ner i en sån där jävla grop jag levt i i evigheter igen, de vet jag iaf! å vad kan jag säga?  man lär sig väl något av allt eller? Olycklig kärlek är ju också en erfarenhet eller?
Men att få känna av erfaranheten av att mista sina vänner det är en erfaranhet jag inte vill veta av mer...
Jag kan inte rå för det men satan, ere nångång jag lipar så ere fan då!.
 Fattar inte.. trodde inte Jack var en av dem..djup suck.. :( lyxproblem igen å "hoppas du får ett bra liv även om jag inte är vid din sida" FFS vänner är vad jag behöver.. puckon, varför letar alla killar efter förhållanden nuförtiden?
Jag har så grymt många funderingar å jag får fan aldrig några svar!

Men men, nu känner jag knappt igen mej för jag har insett att Coldplays nya skiva e förjävla skön, men jag hör nån likhet med U2 i den så det är väl därför jag fastna för den.. eller ja jag har väl egentligen mest bara fastnat för "life in technicolor" mene hittils har de andra vart bra med..

Å jag måste bara få säga det! Seasick steve.. fy fan vad förjävla bra han är.. många tipsar om låtar eller band så jag gör det idag jag med! dags å sova Hey å Hey!

Seasick Steve
Förjävla bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0