Powermeet

Jaha jag ska då som jag skrev innan försöka komma underfund om hur jag tyckte att dessa dagar var!
Det var änna lite svårbedömt, jag har lärt mig att åka dit ensam var ingen riktig Hit. Men jag kände som tur var lite folk där sen innan :) Helgen kan nog blitt lite mer trist än beräknat med tanke på att jag hävde bärs o kände faktiskt inte ett skit!! specieltl inte fredagen när jag ordagrannt drack hela dagen.. men nu jävlar blire iaf en veckas paus på alkoholen!
Och så mycket fjortisar var verkligen länge sen jag såg å det är ju mindre roligt :(
Männen var ordagrannt not hot också vilket var ett stort minus.. trodde jag skulle så många polisongdudes men näää..
Men Fina bilar var det iaf gott om så nått var det att titta efter.. o roddarna inkom på fredagen vilket fick mej att hoppa ur kläderna nästan.. Fick åka två impala och en cadillac:)

Fick ju träffa både Silfver och Melinda och bara det är liksom...weeeee.. vad är det 4-6 år sen.. fyfan aldrig mer fotbojja säger jag :)
Blev erbjuden o köra Cadillac med men fan, ska jag ta jänkeoskulden på powermeet? nä så modig e jag inte.. tänk om jag pajjar bilen.. sket bil okej men blank o fin värd massa.. näää.. sen suktade ju öltarmen bra mkt med;)

Men ja.. hur ska jag säga det? det var ju både skojj o förjävla trist ibland speciellt när regnet öste ner!.
Jag kan nog bara säga att åker man dit ett gäng o helst i bil så e det nog mer skojj :)
åh, campingen kan nog va bra skojj den med men dit kom jag aldrig! haha
Å sen nått annat tänkvärt: DONT MAKE ME....be om tändare eller säga hej om jag verkligen inte vill ha duden.. Fan killar.. svara mej, e det alltid en raggningsreplik eller? Förjävla tur att gubbjäveln blev pissnödig i Impalan iaf.. Bye bye änna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0