Nu orkar jag inte mer!

Nä... nu orkar jag inte mer, strul hit o strul dit jag kanske får ta o börja ta me ett tält i packsäcken istället..
Jag är ett svin ja jag är väl det, Jag försöker vara så snäll som jag bara kan men att få skit från olika håll hela tiden! Nä nu ere nog! inte ens jag kan bita ihop hela jävla tin!. Ja jag älskar öl, ja jag är vild o galen och ja även jag är bitter många gånger o mer verkar jag bli!..
Att en människa kan sänka en annan så jävla hårt som hon!.. ååh tårarna bara sprutar när hon sätter igång.. fattar hon inte att allt hon säger är så jävla hårt!.. allt jag gör är bara fel. jag är för fet, jag klär mej fel, jag umgås fel, jag lyssnar på fel musik, jag är dum som inte går klart förskoleutbildningen eftersom det var hennes yrke! Å jag är ju dummast i världen som valde Primrose på gymnasiet, å konst o form vad är det för skitutbildning, å även om jag är för fet måste jag trycka i mig alla kakor som finns på bordet å gärna mer än så för själv vill hon ju absolut inte göra det för då blir man ju fet å onyttig, jag e sjuk i skallen som tar mej råd till att resa å dummare unge än mig finns ju inte för att jag gillar att dricka VATTEN till maten, det kan man ju inte göra, du har alltid druckit juice å det ska du göra nu med!,  Å nä jag har ju aldrig hjälpt till hemma fast det är jag som har julstädat vareviga jävla år, jag som hämtat julgran, jag som åker till skroten med vagnslass med skit för att få ordning någongång så folk får plats.
Jag som fick lära mig tvätta laga mat o leva ensam o ta hand om mej själv som Unge!. jag är ju bara en svinig unge som aldrig gör någon nytta mer än att bara roar mej. å tjänar pengar nä det gör jag ju aldrig, jag bara lever på familjen... Å jag har ju all tid i världen å jag är ju bara 23 jag kan inte ha nån jävla kroppskada trotts att jag har haft knäskada sedan jag var 12, en ungdom kan inte vara skadad det finns liksom inte!.. Och jo vi älskar dej åsa men altså... bla bla bla bla bla...
Men det är ju så bra att du har blivit så öppen o framåt nu men du kan ju inte vara så! och nä du kan ju inte vara lugn o trist heller!.
Å jag är ju tydligen kocko som inte kan använda en symaskin (ja jag har symaskinsfobi), jag lever ju i nån sorts fantasivärld för det kan bara inte gå dåligt att använda en symaskin (men erika är ett levande bevis, symaskiner och jag det går inte), å varför ska tvättmaskinen krångla för dej, det har den ju aldrig gjort för din mamma (nä inte alls det har den visste)
Å du måste ju äta yoghurten för den är inte min alltså måste du äta den.. "ah jo de kan jag väl göra då fast det är mammas o jag gillar inte lakrits" ja inte får du ta av min yoghurt iaf å du måste ju äta! "suck.. ja mormor jag äter väl yoghurten då!"
Och ordagrannt så ska jag Gå o sova i trappuppgångar.. tack tack...

GAAAAH jag vill bara ställa mig o skrika igen, slå till någon på käften hårt som fan men jag slåss inte så nej..jag bara står där o tar emot skiten... tårarna kan spruta o jag får ändå massa skit! sparka inte den som ligger ner heter det väl?
ni kanske tycker det här är mesigt, ja visst.. men tänk er själva att sen barnsben eller nej för fram till jag var typ 4 så var ju jag jätte söt, snäll o go.. jag hälpte alltid till å jag var ju så mkt med mormor, å sötare barn fanns det ju inte.. synd att det inte är så nu... tack vad det värmer mormor... å varför ringer jag aldrig? ja va konstigt, när jag väl ringer vill du inte prata mer än 2 minuter! skit kul... även om det är småsaker så får man höra skiten jämt o ja jag e inte ensam om att bli ledsen arg o less.. hela släkten tycker tyvärr lika dant även om hon faktiskt är bra snäll på samma gång MEN JAG ORKAR INTE!!!

Varför är jag det svarta fåret? varför vill hon aldrig inse att jag faktiskt gjort mycket. å har jag städat finns det ju inte ens en susning att det är jag som har gjort det.. asså fan vad jag skriver ointressant blaha för er som läser men jag kräver inte att nån ska läsa detta! jag är en skrivare, jag är en grubblare å jag måste få ur mej!
ÅÅÅH......Jag orkar inte!


**********************************************************************************************************************************


För att komma till något annat så kan jag ju fortsätta beskriva hur svinig jag är!.
fick besök av mr.morgan och miss.Akvavit igår! blev redigt däng o bäng dansa nästan på bordet (det var bänken för att vara exakt)
Levde lite wild style, kom hem te  bejka fick snefylla.. trodde jag var lite irriterad.. jag var visst arg!
vaknade av smärta i foten, å kom ihåg att jag gick barfota av fotsmärta på natten.. jag hade ju 10 cms klackar, de kan ju kännas men vaknade av värk i tån insåg att jag skärt högerlilltå, och det ser ut som att någon har gått med typ osthyvel o skärt ovanpå mina tår!... WTF.. blåmärke på benet..like usual.. o Jag å viktor som gick innan bejka mot g3 från stråket kom dit en halvtimma efter henne trotts att hon ändå hunnit gå in på både brunkulla OCH the Rock... Vad fan gjorde jag på vägen upp till G3?  å snefyllan bejka det var inte meningen... Jag vill inte snefylla.. jag kan ju nästan bli farlig.. vill inte,.. dags o ta en paus nu...  15 augusti då ska jag dricka! vettefan om jag kan hålla upp när stefan kommer till gbg
men iaf en gräns på EN gång i veckan! thats it for me! Jag borde börja baka igen.. Nån som vill ha kaka? jag bakar du äter! just de, de me.. ölkaggen må ner.. Gymmet next week here i come!

//miss Black sheep

å jag saknar mina kärlekar.. maoui och simspon jag saknar er.. jag vill gosa, jag vill busa jag vill leka med er!!
jag vill krama er o säga att jag älskar er! Ni och kolis är det bästa jag har! Ni är mitt allt!... jag önskar jag hade kunnat ha
med er över allt!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Asså vafan, nä nu får hon ta o lägga AV!

2009-07-27 @ 02:13:22
URL: http://takonsekvens.blogg.se/
Postat av: Madde

Åsa för i helvete! Du ska inte ta någon skit! Jag fattar ärligt talat inte vad hon har för fel i huvudet. Fel att skaffa sig ett liv istället för att skälla på dig!!!!!! Du är bäst Åsa!

2009-07-28 @ 00:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0