Love My K



Jag kan inte mer än att älska min Kolis av hela mitt hjärta!

Han är den ballaste duden som finns, å han ställer alltid upp.. Allt från mina djupaste deppressioner till att busa tillsammans med mig när vi båda är på humör.. han ställer alltid upp, visar sin missnöjdhet klart o tydligt om så skulle vara.
Jag bara älskar honom.. Kan inte glömma den dagen när jag knappt kunde kliva ur sängen för att jag mådde så dåligt, jag bara stirrade i taket... det enda som fick mig att tänka på annat var att få ligga där i gräset bredvid min allra bästa vän.
Han buffar på mej när jag är ledsen å han busar med mig när jag är glad.

Idag var jag glad, det var han med... han är ju så pass duktig o snäll så att han brukar stå still medans jag hämtar grejjer.
men inte idag, idag började han o vandra iväg lite sakta med örena framåt.. när jag kommer ifatt han så ökar han takten o gör ett skutt o springer iväg en sisädår 10 m.. jag kan inte sluta garva för han ser så otroligt söt ut.. o när jag ser han igen där bakom kullen så tittar han upp vänder sig om och man verkligen ser hur han ler mot mig o följer mig tillbaks igen.
Å när vi e ute o rider så gör Morsan nått så roligt så jag sitter där barbacka i en uppförsbacke o måste stann pållen för att jag garvade...jag garvade så jag ärligt grät.. ibland hörde jag inte ens skillnad själv om jag grät eller skratta.. men oj så roligt det var!  jag höll på att halka av hästryggen hahahhahhaha fy fan så mycket har jag inte skrattat på lääänge!...

****

Kolis min bubbe han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta... Även Pandora trots våra dispyter hit o dit men hon är en bra dam hon... känns hårt att se att hon börjar bli så gammal o stel som hon börjar bli nu...

Jag vet inte vad jag ska säga men ah nä fy fan underbar dude de där!! 10 år tillsammans nu, synd jag inte funnits där så mkt på sistone bara..




Kommentarer
Postat av: Bejka

åååh, myyys

2009-07-22 @ 16:33:39
URL: http://bejka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0