If you could read my mind

...STOCKHOLM...

Jag gillar stockholm.. det är en väldigt fin stad!.. när man sitter där å ser solnedgången över havet och stadens vackra byggnader... Jag vet inte men ro i kroppen får jag i alla fall!.. det är en vacker stad! tycker jag då!

Har tatt det lugnt, en HEL dag:) sov ända till klockan 10 o såg en film o somna i soffan.. de ni! jag var nog bra trött tror jag.
Men idag gick jag upp lite tidigare, sov knasigt.. drömde massa mardrömsskit.. tror inte stefans säng e så bra för mej, fick ont i ryggen med!? men men efter det sprang jag iväg till stan och träffade Maja, vi satte oss på ett fik i stan o tjötade massvis.. det var riktigt trevligt! bra tjej de dära:) Lyckades hitta en exakt lika dan kjol som jag hade på mej (som förövrigt var ett antal år gamla) min favorit kjol jue! å nu har jag en ny fräsch och åter igen svart istället för urblekt o rosti :)

Sen bar det hem igen, åkte in i kontrollanternas armar men som tur var hade jag använt mig av en sån där sms biljett, dock gjort lite fel (inte mitt fel t.om. JoDo tyckte att bilden visade Ulriksdal inom Zon A) men ja de var snälla o lät mej köpa en till biljett, men ja de blev ju lika dyrt som att köpa ett 24h kort så lite lätt snopet var det... Kom hem o såg en film till som jag inte riktigt förstod meningen med men ja den var väldigt poetisk iaf å det gillar jag ju.. vackert inspelad o fin miljö å sånt där som jag faktiskt brukar titta på ;)
somnade lite på soffan igen.. fy fan va gött de är altså! sen bar det in till stan igen o träffade JoDo :)

så kul o få träffa den damen!
Hon hade fått reda på ett mysigt fik på söder, så där satt vi o jag gillade de direkt när jag hörde att de spelade massa Cash! så där satt ju jag o drömde mig bort i alla fall..
Fan han är redigt förjävla bra den mannen.. eller ja var om man ska skriva korrekt då!

men imorrn bär det av Norrut, Jag längtar som fan men ändå inte.. Känns trögt å veta att det ser ännu mer skit ut än vad det brukar göra hemma. men jag saknar min kolisbubbe nu väldigt mycket så skall nog ut på en liten ridtur imorrn =)

Hör av er något om ni vill ses där uppe! I´m not a banger you know;)

*The ways of a woman in Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0