Hemma...

Nu är jag hemma i skogen!... Har redan hunnit träffa både Moa och Lars, försökt leka lite datanörd o fixa Lars dator men ska jag vara ärlig körde jag fast, hata inbyggda ljudkort! Moa o jag tog oss en promenad byn runt.. fy fan va efterlängtat det har varit o röra på benen lite!
Tjöta me mor min gjrode jag hela kvällen o har sove så otroligt gott.. sov ändå till 11!!! de ni fan, otroligt de!
Vakna o kom ner te frukost o pappa gillade för engångsskull min tröjja:) Mamma gilla den med så hon satte sej o köpte lite mp3or så vi satt o käka frukost snacka hästar o lyssna på Hank III.... bra morron det :)
Nu tvingar jag me mor min på en ridtur :)
Bra förjävla skönt änsålänge iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0