Grubblerier

usch vad beslutsångest man kan ha.. när jag är i gbg då längtar jag upp o nu när jag får chansen till att vara här uppe i hela 4 månader så börjar rädslan krypas inpå... fan det händer bra mkt skojj nere i gbg i höst.. massa grymma spelningar o födelsedagskalas o ståhejj.. iofs händer de bra mkt i sthlm med, å dit e det ju inte så jobbigt o ta sej en helg.. blir som tillbaka till mitt gamla liv o jag må ju iofs se kotten också o de e ju bra! men jag har ju bokat london resan från gbg med.. undra hur länge praktiken är... men den var ju inte sååå dyr så kan ju ändra o ta den från sthlm.. usch.. längre flygresa, jag dör ju nästan av hjärtattack på planet..  jag vet att nästa gång jag flyger får jag INTE glömma mp3spelaren iaf.. för de där motorljuden vill jag inte höra!

men grejjen e ju den att jag får nog lägenheten uthyrd och jag kan nog ta bort csn lånet om jag bor här.. hade ju vart riktigt gött de..
o stället är litet o säkerligen skitbra.. fan de tar ju in bilar, 4hjulingar skotrar, mc, släpvagnar och tydligen även vädligt mkt motorsågar hahaha.. men jävlar det är ju mkt erfarenhet.. å hur mkt orkar jag stojja på kvällarna efter att mekat hela dan?
skulle ju faktiskt va gött med extra jobb med men de sa moas peter att de inte borde va nå problem inne i åre..
o me min cv borde de inte vara så mkt problem om jag tar tag i det.. men fan.. iofs linn drar ju utomlands, markus flyttar säkerligen till skåne.. men ni andra då?.. å kroglivet.. ska jag te o må bli nykterist när jag är här eller;) näe de får bli te o styra upp någe när man tillbringar så lång tid här uppe isf.. arrangör e ju också en dröm de;)
näe fan mkt grubblerier.. mycket jag vill å inte räcker tiden till! men... bara jag som kan svara på hur det blir å jag får ta o grubbla vidare ett tag till..

Kommentarer
Postat av: Cindy

nämen oj, detta vill jag hör mer om. telefon, irl eller msn SOON ;)

2009-07-24 @ 09:30:07
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0