Six pack of Beer

Jaha då har det liksom gått en hel vecka sedan jag kom ned till Götet igen.
Det har varit både hektiskt men lugnt, mycket fylla, lite lastbilsåkning tur och retur till Tibro, och mycket ilska .. varför vet jag inte riktigt men helgen avslutades bra med en spelning på Henriskberg. Började förkröka med två dudes på Kinakrogen(alkiskrogen?), hade allmänt trevligt tjötade i mängder sen fick jag springa för att åka in till stan och möta upp Anders, sedan drog vi till Kellys där självklart em gubbe skulle tjöta med mig, vilket tydligen fascinerade Anders lite haha.. sedan drog vi vidare och Vi kom tyvärr försent till Körsbärsfetterna och det andra bandet sög (enligt mig då, sån satans kängpunk) men det sista var änna nästan riktiga höjdare. De dög bra i alla fall. och vilka hetingar på stället, det bara vimlade!
Anders var med också vilket alltid är lika kul de få gånger han följer med. han höll lite tyst om att det ena bandet var kängpunk för att jag skulle följa med..Sicken Jevel.. men men inget jag ångrar som sagt.
Han stod där o tjöta med en snajjsig dude som tydligen hade vällt ut min öl medans jag var o hoppade i publiken.
han insisterade om att han skulle köpa en ny vilket jag tyckte var onödigt med tanke på att ölen innan var gratis den med.
men jaja han gick ändå.. sedan kom en annan dude som också såg lite allmänt redigt trevlig o snacka med anders, denna dude var ungefär lika dansglad som mig, mja nästan lite värre för han ville typ dansa pardans och där backade jag lite med tanke på att jag inte kan dansa... Senare när de hade gått kläcker Anders ur sig att Det var sångaren från troublemakers och roddaren till bandet med.
Så nu har jag altså blitt bjuden på bira av roddarn och dansat me sångarn, och sen innan blitt bjuden på sprit och fixat ragg åt gitarristen.. HAHA!!!. och blåögd som jag är så märker jag aldrig nånting;)

Men iallafall dagen var najjs. en kebab och 6 biror utan o betala ett skit!
Sedan gick jag och skulle på efterfest hos grannen, fimpade mig själv i ögat, och däckade i soffan!

Men nu är vädret jätte piss grått och dassigt och här sitter jag och måste plugga inför imorrn!
Take care Mates!


Nightswitch och en Markus

''
Johan? Anders och Michael


Alkisligan på Kinakrogen


Rockband på ps3an hos Niklas


I lastbilen

Bara massa regn och rusk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0