Sex Drugs And Rock n´Roll

Nu har jag tamejfan vart nykter i en vecka och någon dag:) Jag kan glatt meddela att jag Är ingen alkis, Jag bara gillar att leva The Rock n´Roll style med "Sex drugs and rock n´ roll" fast bara alkoholen o nikotinet som drog iofs;) *hihi*
Nä en nykter vecka behövdes verkligen, jamena det tog visst en hel del på kroppen när man har skojj. Tillslut blev jag bara så trött så det hela inte ens var skojj. Jag tog mig en nykter vecka med massa plugg och när plugget var klart så Tittade jag på film, både ensam och med folk... *drömmer mig bort lite, älskar verkligen film*
Det har väl blitt en sisådär 7 stycken under helgen i alla fall och energin kom tillbaka rätt snabbt. Jag mena även om jag inte blir så bakis så var känslan av att vakna när ja ville utan en droppe alkohol i kroppen ganska gudomlig (för tillfället).

Jag är väldigt lycklig över att Cindy har traskat hit två dar i rad också, har kännts jävligt cp o inte ha någon kontakt med en av de bättre vännerna jag haft liksom..

NY OMGÅNG PÅ PEDDAN
KALABALIK PÅ KURSSTARTEN, Hur kommer resten urarta sig?
Igår började jag änna en ny kurs på skolan också! vi var visst många från en gammal klass som började samma kurs, det var ju lite smått roligt sådär:) men ack vilken flummig dag. Det började med att alla gick och funderade på om vi verkligen skulle behöva hela tiden mellan 10-16 för en kursintroduktion... det brukar ju faktiskt inte ta så lååång tid att introducera en kurs. men oj så fel vi hade!. Tanten står där och babblar om allt vi skall göra, sen ger hon oss vårt nya schema som tydligen var helt annorlunda i jämförelse med det som låg ute på nätet redan. När vi hade fått schemat som även kallades "kalenderariet" för att vara lite finar och mer akademiskt *bwäh*
ja då insåg vi att hon hade skrivit ut det helt åt fanders, det började med rätt vecka men på baksidan var det tre veckor senare och vissa veckor saknades helt och ja, det blev lite struligt i alla fall.. sedan skulle hon ju självklart berätta dag för dag och lektion för lektion *gäspa* och hon vägrade ju dela upp oss i klasser förrän på slutet så man var ju tvungen att sitta kvar!
Hon hade delat upp oss i bokstavsordning med 30 pers i varje klass. ah visst det lät väl bra förutom att hon hade glömt ungefär 7 stycken och när de sa ifrån så var det en massa andra dagisbarn som ville byta klasser.
Tillslut ställde hon sig där framme och sa "nä ni får fixa era egna klasser" å sejtan vilket kalabalik det blev,90 pers och  alla vrålade "jag ska va i B jag ska va där, (o sen kom vi då) VI 16 SKALL VARA I B" haha.. oh my säger jag bara, på rasten var vi i chocktillstånd allihopa. adrenalinet pumpades. Hemligheten var ju att Bklassen får en timmas sovmorron varje gång;) och vi hamnade där, sedan delades vi upp i basgrupper och från att knappt sett någon annan kille på skolan förutom Anders så hamnade jag ensam tjej med 4 killar i basgruppen *haha* "ja ser man där där har vi en killgrupp....eller ja nästan iaf"

ÄR JAG APAN?
Vi hade aldrig sett killarna förut då de har läst en helt annan ordning än vad vi gjort, men självklart var ju jag ändå kändis där:S "dig känner ju jag igen i allafall" Jag fattar inte? när då? jag har ju knappt vart på skolan!!! Alla känner apan, apan känner ingen så känner jag ganska ofta nu!

Men Nu sitter jag här och funderar på om jag kan lyckas få bostadsbridrag eller ej. Hur mycket kommer jag tjäna i år liksom?
blire nått sommarjobb, gaah vart kommer jag bo i sommar? Sthlm Gbg eller Åre/östersund? börjar tycka det är lite jobbigt att inte veta jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0