Nytt År Nya Möjligheter


Ja då har ännu ett år gått och tiden har gått så förjävla fort så det jag gjorde för 1 år sedan känns som igår.
Jag sitter nu här i Undersåker, min sista dag hemma. Ikväll bär det av till Göteborg igen.
Det känns helt okej fast jag inte har någon större lust. Två tentor i övermorgon som jag inte pluggat ett skit till. Känns inte allt för välkomnande. Osså måste jag ta tag i det där med branden, känns inte heller så jätte roligt faktiskt.
På samma gång hade jag tänkt att jag skulle ha en vit månad nu under januari eftersom jag var oplanerad!
yeah right,
Har jag  varenda helg planerad redan nu eller? Ja jag tror nästan det! Men vad gör man inte för musiken?

Men jag har bestämt mig, jag ska tamejfan börja på en buggkurs! var ju inte så jävla dyrt, dock missar jag 2 ggr som jag vet redan nu och det känns ju mindre skojj. Får se hur det blir med det.

*****


Tiden här uppe har vart riktigt bra, hann inte träffa riktigt alla som jag hade hoppats på och att det skulle komma upp komplikationer mellan mig och en av de bästa brudarna som finns trodde jag inte, men det har nog rett ut sig nu :)
Tjejjer borde lära sig att inte tjaffsa så mycket, Lev Livet Och ha Kul!, det är för kort för att inte ha det bra!
Träffade massa Flexare och jag saknar stället och folket så jävla mycket, Pulka blev det hela två gånger dock inte med tillräckligt med folk för att idiotåka tåg, men det räckte till så jag slog mig illa där an!
Julen var mys men med en massa tjafs som vanligt, Juldagen var dessväre inte lika trevlig med en Hästolycka som ledde till döden med ett avslutande skämt från xet och andra vänner där nere som fick mig att helt bryta ihop.Träffade Micke på ett fik och insåg att jag har vart med om alldeles för mycket just nu, dessvärre väldigt mycket dåligt.
Brand, död, bråk och andra tjaffserier, tappa nycklar, stalkers, sjukdomar hit o dit, You name it!
De flesta jag pratar med säger hela tiden "ta det lugnt", och jo jag känner att det behövs, för fan vad jag har varit sleten nu på senaste, sovit ändå till 12 varenda dag dessutom! Därav min uttänkta vita månad som aldrig kommer bli av. HAHA
men jag kan ju iallafall försöka eller hur?
***
Nytt År Nya Möjligheter
Nu får vi se vad som händer med den framtida tiden
Jag Önskar er alla en underbar tid
Det är vi nog alla värda













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0