Hyperaktiv

Jaha, ja jag har inte sove något som direkt går att räkna inatt på grund av tre timmars försening och en proppfull sittplatskupe på tåget. hade sån satans rövsmärta så Ryssen bredvid mig började garva och trodde jag hade gjort någe annat. det var visst så roligt så jag verkligen hörde hur han pratade om mej med nån ryss i telefon. Även om jag inte kan ryska så hörde jag verkligen hur han härmade mej "fan vad jag har ont i röven" fast på ryska haha!

Ja men iaf, så var det riktigt trist o komma hem, hade inte för mig att det var så här sketet, men jag har iaf köpt en ny sop och mopp så typ imorrn då jävlar skall det blir lite renare :)

men eftersom dagen var så ensam (förutom på tåget) och bara bestod av pluggerier och handla mat, där jag iofs såg en heting me polisonger som jag tyvärr blev besviken på för han hade visst en tjej. blä.

men fortfarande till saken, nu är jag riktigt pigg och det spritter i benen som två grisar som drar åt olika håll. kan iofs bero på all den energidryck jag drack för attjag var trött när jag skulle plugga.
men så ere och nu är jag nervös inför imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0