Jag blev änna utmanad

Jag blev utmanad av Bejka

Regler:

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

7 sanningar om mig:
1. Längtar otroligt nog hem till Norrland!
2. Har fortfarande aldrig gråtit till en film.
3. Vill lära mig dansa.
4. Använder flitigt mitt csnkort.
5. Har en hemlighet som nästan ingen annan vet om.
6. Gjorde en hårinpackning idag.
7. Trivs rätt bra som singel ändå

Jag utmanar: (vilka fan har blogg då?)
Kusin min Cindy/Elin
Kusin min Nickie
Louise
Robin
Erika
"kusin" Linda
Olle

Kommentarer
Postat av: Ta Konsekvens

Vi (eller okej, Elin :P) har gjort skrivit 7 sanningar om oss nu ;D

2009-02-26 @ 18:28:00
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0