Sebastian Tellier - vilken kväll

Äntligen fick man jobb:)
ungefär det mest onödigaste jobbet jag någonsin haft också! men visst gött o tjäna pengar för ingenting.
kom dit halv 7, insläppet var klockan 6 och vi satt i kassan o tjöta me säkerhetsvakten. inte en männska kom innan 8 typ.
jag blev skickad för att sita bakdörrsvakt till "backstage". kom inte en männska där heller på typ en timma så förlåt folk som jag smsbombade! *haha*
klockan 8 kom äntligen Jonas, då tänkte jag wow jag kan tjöta.. nä då blev jag dörrvakt vid lokalentren istället. det var iofs lite mer roligare, få se folket och sådant.. osså kom ju alla dessa backslicks typerna.. och djn satte igång o spela... jag tänkte mest för mej själv "vad fan är detta för skit?" å ja mena innan spelningen såg inte själva sebastian så pigg ut (han mer eller mindre sov) men sen när de drog igång. fan.. de var ju helcoola!. eller asså jag gillar inte musiken men fan han var ju ball.. stod där o teasade med lite striptease på pianot, o smekte den där jävla vinflaskan bra jävla erotiskt! och för att inte tala om mickstativet... nä fan, ball var han! men hör man han på radion e han ingen höjdare... se han live!.. jag var vist så upp i hejsan så jag råkade nog stöta på en av dudesen..
Han -"Hey you see this!, his touching me"
Jag -"yeah i can see that"
Han- "good cause its nice to have one on my side"
Jag - "but...who can blame him?"
Han - "is it true? you mean that?
Jag -  "Well... yeah"
Han - "Oh my.. thank you"

sedan började jag tänka... va fan sa jag? har jag ärligt stött på nån me en sån där kommentar? haha de e ju faktiskt inte ofta Jag är den som flörtar...eller? haha



Den oglamorösa Backstage sidan

sedan blev jag lite less, de har fått ÄNNU hårdare vakter på rockbaren så mitt vipkort fungerade inte igår.. måste visst skriva mitt namn på det med.. segt.. så jag gick vidare o köpte en riktit jävla go burgare på donken.. där vare ju självklart två nördar som skulle spela tuffa o kasta brickan mot taken så all läsk flög åt fanders o de där tre stolarna på sidan där ja de var ju jätte roliga att välta omkull.. suck.. barn..
men iaf burgaren var god o där kom 4 dudes o tyckte jag såg ensam ut o den ena var kåt som ett svin så hans polare bara satt o garva åt han.. men när hans ringsignal faktiskt var volbeat så kunde jag iaf öppna ögena lite.. sen visade det sig att han kände hela donken så han försvann!...

på avenyn kom det en full idiot som försökte nalla min telefon två gånger samtidigt som han trodde att han faktiskt stötte på mej.. IDIOTI!! sen sprang jag till 4an och hoppa på o vad sitter inte där mer än en "svart man" med väldigt röda ögon o bankar lätt på sätet o ber mej komma dit... "I FAN HELLER"
Fan här har jag inte vart ut på en månad och nu var jag ut på avenyn knappt en timma.. så det kan gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0