Lite stolt ändå

Blev änna lite stolt över gårdagen ändå.. Kom in på utbildningen och hade prov efter tre dagar och lyckas hamna bland de bästa i resultatet.. Det var långt ifrån vad jag trodde, och Roy (läraren) kunde visst inte hålla sig o var tvungen att kläcka ur sig inför halva klassen när vi stod o pratade om att alla lär sig olika "Ja så har vi ju en som kom in sent som reserv och blev en av de bästa på provet" Lite lätt pinsamt.. Nu blir jag lagomt mobbad över att vara "lärarens favorit"
haha är ju bara *ironi* men ändå...pinsamt.. är ju inte alls lika van att pilla på själva bilen som alla andra (mitt försvar på att jag faktiskt inte är så bra som han fick det att framstå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0