Happy Time as Hell!


Igår klev jag upp tidigt på morgonen för att börja på lagret klockan 07.00.. fram till lunch stod tiden verkligen stilla, sen klickade jag som satan med en tös kallad Maria.. cheisse jag började berätta om mig sen tog hon över o fortsatte om sig o det var som att jag skulle ha fortsatt prata på.. Satan Lookalikes änna!
Jag  bjöd med henne på Dia psalma vilket inte gick för hon tappa bort sin mobil så jag fick aldrig tag på na när det var dags. :(
Jobbet blev i alla fall pltsligt najs, snackade bilar, tatueringar, sex o killar.. hmmm ungefär vad fokusen på samtal brukar hamna på. Solen sken så man blev bländad när man äntligen slutade, Jag gick över till Malin och fick se deras nya lägenhet och träffa lille Tobiasbebben :) Sedan drog jag med Malin med barnvagn till Max och tog mig en burgare som blev misslyckad.. fattar inte hur jag lyckas.. fick ingen sallad.. vad är det med mej o få felbeställningar jämt?

Sedan var det bara att dra vidare till nästa jobb, göra iordning Garderoben o struttade omkring o tjötade med ljudteknikerna o massa annan skit. sen var det dags.. tempot var lugnt och skönt och massa hetingar.. fan jag må ju ha det bästa jobbet någonsin.. vem mer får stå o njuta av en utsikt av hetingar?

Ljudteknikern var en rolig filur.. vandrade änna in i en blomma för att han råkade kika på oss "ett par vackra brudar" som han så stiligt la fram det.. haha.
Tror jag lyckades få till tre ragg medans jag stod i garderoben utan ansträngning.. haha looove fulla folk man blir så vacker då ;)
 Men det var två dudes som jag var tvungen att stå och kika på en längre stund.. satan vad jag kännde igen dem, och log gjorde dem och jag fattade noll sen på slutet då kom det...

Dem:  du vet att vi har träffats förut va?
Jag:  Eeh ja, men vet inte vart när och hur!
Dem:  På Mustasch efterfesten!
Jag: Asså.. det var er jag bjöd på Öl i mängder?
Dem: haha Ja! varför gjorde du det?
Jag: mjä, fick 8 ölbiljetter, det var öppet en timma te inte fan kan jag dricka så mycket ;)


Sen jävlar stod de o tjöta in ages, trevligt.. men så mkt så chefDaniel inte vågade störa!
Hjälpte mr.Piffe att komma in till sina mates Dia Psalma så han blev så glad över mig så jag blev presenterad som
"Det här är en sån underbar brud, vacker och schysst.. Hon kommer jag komma ihåg bara så ni vet!" och sen tjöta han om att han tänker släppa in mig på alla gig han har i framtiden, metaltown eller någe.. Ja man tackar.. får man la se om han kommer ihåg det i framtiden då?  =)











Men hur som helst.. En dag proppfull med Självförtroendestärkande samtal!. Charlie kåt som alltid var där me sin söta lilla flickvän, En jack från Lindex var också där.. det var ju lite najs:) Thomas var där också men inte fan fick han gratis jacka inte.. han får allt ta o lära sig mitt namn först.. HAHA...

Sen när allt var stängt Tvinga daniel in mig i logen o plocka disk...MEDANS DE PARTAJJAR.... Fuck vad pinsamt!
men men piffen var där så det gick lite lättare.. men jag gav upp, blev ju bara mer o mer disk ingen idé änna.. så jag fick gå hem me en extra kvart betalt igen :)

Då tog jag o ringde bejka och saknar henne lite extra.. sen sprang jag raka vägen till 7sins och där träffade jag på Mikael av en slump.. trodde inte han höll sig där:)
där spelade Horse och Marulk och victor var där och bjöd mig på dans... Det var lite armbrytningstävling vid ett bord, o jag kan ju inte hålla mej därifrån så jag knödde mig in, körde ner armen i bordet o sa "kom igen då" killen garva o sa "ah vesst" o sen ångra han sej o så "fan du är ju stark ju" hihi.. jag blir alltid glad när jag får höra det:) jag är ju egentligen bra klen ;)
Jag kunde inte heller hålla mig ifrån att kommentera ena bruden.. shajjt hon var vacker!.. blev chockad när hon sa "detsamma ska du veta"  HAHA LOOOVE FULLA FOLK IGEN ;)

Gjorde det pinsammaste också.. jag jobbar själv i garderob och lyckades slarva bort jacklappen!.. Lätt pinsamt.. men min jacka e ju bra ovanlig så den hittades allt igen:)

UNDERBAR DAG; UNDERBART LIV, UNDERBART JOBB!
Så känner jag idag iallafall..
solen skiner jag är glad o det blir mer jobb på kreator idag





Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha, fan va kul att du träffade människorna som du gav ölbiljetter till, för du snackade ju om det för någon dag sen ju hahaha, läskigt.

2009-02-28 @ 14:10:58
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0