Good Times to come

Ja, livet det rullar verkligen på! det där med att bli singel var nog det bästa som kunde hända mej *haha*
Gårddagen var verkligen en dag med trefaldig lycka, jag vaknar på morgonen hade ingen lust att gå till skolan men går ändå, dock kom aldrig vagnen så efter nästan 15 minuter ute i kylan så gick jag hem igen. hann se ett avsnitt av myfamily och sen somnade jag i soffan.
Sedan vid 11 kom chefen för saneringsföretaget och hyresvärden och prisbesiktade målningen och sådant. Vi satt o tjötade lite kom fram till att jag borde i alla fall få ut nån femhundring av sakerna som gick sönder. känns bra.. sedan satt vi o tjötade hemsidor, piercingar och hur det känns att kyssa nån med piercing.. hmm ja vad säger ni? nått att klaga på eller?
Sedan helt plötsligt så undra han om jag kunde jobba på sidan av skolan på dagtid, jamen visst svara jag. så sen erbjöd ha mig jobb som sanerare om han behöver lite extra ibland. Sedan var jag tvungen att rusa iväg till skolan och där blev jag lite mobbad för jag sa att jag hade sovit dåligt.. ja vilka associationer fick jag då? men nej jag sov faktiskt ensam!, sov bara lite dåligt på grund av ett samtal innan läggdags som jag tyckte var lite jobbigt.
Jag tröttna på skolan och fick sms av markus... han ville kika förbi:)
så jag änna gick i pausen och drog hem och där hemma fick jag se ett kuvert från lernia !?

Jag kom in som reserv på en fordonsutbildning här! det var änna snabba puckar.. en dag på mig att bestämma mig och ja jädrar, Nu har jag ju faktiskt vantrivts på lärarutbildningen så nu jävlar byter jag inriktning:)

Sedan satt jag o tjöta med min systeryster lite och fick veta ett chockartat besked som jag inte får tala om ännu.. inte meningen att jag skulle få veta än heller men råkade lista ut *haha* men fan!!  Underbar dag!
Å markus e alltid lika trevligt att få träffa, sen kom cindy och nettan förbi med en pava vin *mumma vad gott det var då*

Så det var helt klart en riktigt lyckad dag!
Nu är det onsdag och jag börjar på den nya utbildningen imorrn, lite läskigt o komma som ny in i en klass men vafan lite ska man leva också! och nu har jag och Kusin gymmat och jag känner mig riktigt duktig! *klappar mig på huvudet*
Sedan bär det väl av te adde som tjötar om att jag måste gå dit o kika på hans nya möblering.. ja, har ju inget att plugga idag så why not?








Kommentarer
Postat av: cindy

HAHA, nu vet jag va det är!

för jag listade ut på settet du skrev :)

2009-02-04 @ 16:26:08
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0